اخبار بازی

تایید حضور Noob Saibot در Mortal Kombat 11

تایید حضور Noob Saibot در Mortal Kombat 11

وی جی مگ: امروز در جریان پنلی زنده از رویداد C2E2 در شهر شیکاگو، استودیو NetherRealm از بازگشت شخصیت مورد علاقه طرفداران یعنی Noob Saibot در Mortal Kombat 11 خبر داد. این شخصیت کلاسیک برای اولین بار در بازی Mortal Kombat 2 ظاهر شد و اکنون به دنبال حضور در نسخه دهم، در نسخه یازدهم نیز بر می‌گردد.

به گزارش وی جی مگ، علاوه‌بر تایید حضور شخصیت Noob Saibot در Mortal Kombat 11 ویدئویی نیز از حرکات تند و سریع این شخصیت به اشتراک گذاشته شد. در ادامه NetherRealm اعلام کرد شخصیت Shang Tsung به عنوان اولین بسته الحاقی پس از انتشار بازی برای Mortal Kombat 11 در دسترس قرار می‌گیرد. Shang Tsung یکی از کاراکترهای نمادین این مجموعه فایتینگ محسوب می‌شود که اضافه شدن آن برای نسخه یازدهم قطعا نکته‌ای مثبت به شمار می‌رود. با این حال نکته قابل توجه بدین شرح است که صداگذاری و ضیط حرکات توسط Cary-Hiroyuki Tagawa، بازیگر و رزمی‌کار شناخته شده صورت گرفته است که در فیلم Mortal Kombat نیز ایفای نقش کرده بود.

این مورد یک اقدام هوشمندانه از سوی NetherRealm بوده که سبب می‌شود مخاطبین برای خرید بسته الحاقی و حتی سیزن‌پس تشویق شوند. عنوان Mortal Kombat 11 در تاریخ 23 آپریل 2019 (3 اردیبهشت 98) توسط کمپانی Warner Bros برای پلتفرم‌های Nintendo Switch، Xbox One، PS4 و PC منتشر می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 − سه =