اخبار بازی

تایید ریمستر نسخه‌های قدیمی و ساخت قسمت جدید بازی Commandos

تایید ریمستر نسخه‌های قدیمی و ساخت قسمت جدید بازی Commandos

وی جی مگ: پس از به دست آوردن حقوق این اثر تاکتیکال مخفی‌کاری، ریمستر نسخه‌های قدیمی و ساخت قسمت جدید بازی Commandos مورد تایید قرار گرفت.

به گزارش وی جی مگ، شرکت ناشر و توسعه‌دهنده Kalypso Media که با عناوینی چون Tropico، Dungeons و Railway Empire شناخته می‌شود تمامی حقوق مربوط به سری قدیمی Commandos را به دست آورده است. بازی محبوبی که حوادث آن در جنگ جهانی دوم پیگیری می‌شد و توسط استودیو Pyro Studios توسعه یافته بود. باید توجه شود این تصاحب دارایی دیگر ساخته‌های Pyro Studios مانند بازی‌های Imperial Glory و Praetorians را هم شامل می‌شود.

حال که شرکت Kalypso Media سری ارزشمند Pyro Studios را تصاحب کرده است اظهار کرده که قصد دارد ساخت قسمت جدید بازی Commandos را در دستور کار خود قرار دهد. به علاوه این شرکت مایل است تا عناوین موجود از این سری را برای پلتفرم‌ها و تکنولوژی‌های امروزی نیز عرضه کند. بدین ترتیب به نظر می‌رسد علاوه ساخت نسخه جدید فرنچایز قدیمی Commandos، شاهد عرضه مجدد آثار قبلی این سری یا عرضه بازسازی آن‌ها از جمله بازی Commandos: Behind Enemy Lines خواهیم بود. البته تاکنون مراحل توسعه هیچ کدام از این پروژه‌ها آغاز نشده چرا که Kalypso Media هنوز سازنده مناسبی رای برای این کار انتخاب نکرده است. اما با توجه به این که این سری در دستان مطمئنی قرار دارد می‌توان از انجام شدن این امر اطمنیان خاطر داشت.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × دو =