اخبار بازی E3 2018

تایید عرضه بازی Fallout Shelter برای PS4

تایید عرضه بازی Fallout Shelter برای PS4

وی جی مگ: با انتشار فهرست تروفی‌ها دیگر باید عرضه بازی Fallout Shelter برای PS4 را تایید شده بدانیم. بازی رایگان که سال 2015 روی تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها منتشر شد و توانست گیمرهای بسیاری را جذب خود کند.

به گزارش وی جی مگ، هرچند به نظر می‌رسد که Bethesda قصد داشته معرفی بازی Fallout Shelter برای PS4 را در کنفرانس مطبوعاتی E3 2018 خود انجام دهد اما در نهایت بازار لو رفتن اطلاعات داغ است و این قسمت از مجموعه Fallout نیز درگیر آن شده. با نگاهی به فهرست تروفی‌های بازی Fallout Shelter برای PS4 متوجه می‌شویم که این اثر مجموعا 34 تروفی را پیش روی گیمرها قرار می‌دهد باید به این نکته نیز اشاره کرد که تروفی پلاتینیوم نیز در برنامه قرار دارد.

با توجه به اینکه معمولا فهرست تروفی‌ها زمانی منتشر می‌شود که چیزی تا عرضه بازی باقی نمانده، می‌توان انتظار داشت که بعد از کنفرانس مطبوعاتی Bethesda در E3 2018 بازی Fallout Shelter در زمان کوتاهی یا حتی بلافاصله بعد از اتمام کنفرانس برای PS4 منتشر شود. در حال حاضر بازی Fallout Shelter روی Xbox One، PC و دستگاه‌های همراه قابل دانلود است و با توجه به اینکه چیزی تا عرضه آن روی PS4‌ باقی نمانده می‌توان انتظار داشت که نسخه Nintendo Switch آن نیز با فاصله زمانی کمی بعد از پلتفرم سونی منتشر شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده + 15 =