اخبار بازی

تایید عرضه بازی Subnautica برای PS4

عرضه بازی Subnautica برای PS4

وی جی مگ: شرکت Unknown Worlds Entertainment اعلام کرد که بازی Subnautica  که در سبک بقا است در تعطیلات امسال برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد. استودیوی معروف Panic Button وظیفه پورت کردن این بازی را بر عهده دارد که به توسعه بازی رو کنسول Xbox one نیز کمک کرده است.

به گزارش وی جی مگ، بازی Subnautica اوایل سال جاری، برای PC عرضه شد. این بازی توانست موفق شود که متای 87 را روی پلتفرم PC دریافت کرد. همچنین امتیاز کاربران به این بازی 8.2 بود. شاید به خاطر فروش خوب این عنوان، سازندگان این بازی تصمیم گرفتند تا این بازی را برای کنسول PS4 پورت کنند.

در این بازی، پلیر نقش یک غواص را دارد که در دنیای زیر آب سیاره‌ای دیگر به اکتشاف می‌پردازد. همچنین یک زیردریایی در بازی وجود دارد که امکانات جالبی در اختیار پلیر قرار می‌دهد. در این بازی پلیر باید دنبال غذا و مواد دیگر بگردد تا بتواند زیر دریایی بهتری بسازد. البته بازی به انجام همین کار‌ها خلاصه نمی‌شود. چیزی که به بازی ارزش بیشتری می‌دهد، داستان زیبای آن است که هر کسی را درگیر این بازی می‌کند. محیط بازی نیز بسیار دیدنی وجذاب است چرا که گیاهان و جانوران زیادی در بازی وجود دارند. اگر از طرفداران سبک بقا هستید یا به بازی‌هایی با محیط زیبا علاقه دارید، حتما Subnautica را تجربه کنید چرا که یکی از بهترین بازی‌ها در سبک بقا است.

بازی Subnautica با قیمت 24.99 دلار برای پلتفرم‌های PC وXbox one در دسترس است و به زودی برای کنسول PS4 منتشر می‌شود.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 4 =