اخبار بازی

تایید عرضه بازی Tokyo Ghoul: re Call to Exist در کشورهای غربی

بازی Tokyo Ghoul: re Call to Exist در کشورهای غربی

وی جی مگ: در نمایشگاه انیمیشن 2018 شرکت Bandai Namco در فروشگاه خود سورپرایزهایی برای طرفداران داشت که شامل بازی مورد انتظار Tokyo Ghoul برای کشورهای غربی است.

به گزارش وی جی مگ، ناشر این عنوان اعلام کرد که بازی Tokyo Ghoul re Call to Exist برای کشورهای غربی و پلتفرم‌های PC و PS4 منتشر می‌شود. تاریخ انتشار بازی مشخص نشده ولی احتمالا تا اواخر امسال برای غرب منتشر شود. همچنین این بازی برای انتشار در اروپا نیاز برنامه ریزی شده است.

این بازی قبلا برنامه ریزی شده بود که در کشور ژاپن و برای کنسول PS4 منتشر شود اما به نظر می‌رسد Bandai Namco تصمیم گرفت که فرصتی به پلتفرم PC برای درخشش خود با این بازی بدهد. البته هنوز معلوم نیست که نسخه PC بازی در ژاپن عرضه می‌شود یا خیر.

این بازی در سبک اکشن سوم شخص بقا است که به شما این شانس را می‌دهد تا با پلیر‌های دیگر به صورت آنلاین به مبارزه بپردازید. البته اطلاعات زیادی از این بخش موجود نیست.

این بازی بر اساس انیمه‌ای با همین نام ساخته شده است که خالق آن Sui Ishida است. سازندگان قول دادند تا این بازی همان اتمسفر انیمه را داشته باشد. این شرکت برای ساخت چنین عناوینی شهرت خوبی دارد.

اطلاعاتی از بازی منتشر شد که در ادامه می‌توانید بخوانید. «می‌خورید یا خورده می‌شوید؟»

این یک بازی در سبک بقا با زاویه دوربین سوم شخص است که در دنیای Tokyo Ghoul و  Tokyo Ghoul re جریان دارد. پلیرها نقش Ghoulها را دارند که می‌توانند با خوردن انسان‌ها به شکل یک انسان درآیند. کارآگاهان در بازی نیز به مبارزه با Ghoulها می‌پردازند و از سلاح‌های ویژه‌ای در این راه استفاده می‌کنند که به آن‌ها Ghoul’s Kagune و Investigator’s Quinque می‌گویند.

بخش آنلاین بازی از پلیر‌های زیادی پشتیبانی می‌کند و همچنین بخش co-op نیز در بازی وجود دارد تا پلیرها بتوانند با همکاری دوستان خود به مبارزه بپردازند.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 + 4 =