اخبار بازی

تایید عرضه Dead Cells برای iOS و اندروید

تایید عرضه Dead Cells برای iOS و اندروید

وی جی مگ: استودیو Motion Twin عرضه Dead Cells برای iOS در تابستان سال جاری را مورد تایید قرار دارد. نشر بازی برعهده کمپانی Playdigious خواهد بود. هم‌چنین نسخه اندروید این بازی Roguelike تحسین شده هم در حال ساخت قرار دارد.

به گزارش وی جی مگ، مکانیک‌های اصلی بازی هم‌چون جاخالی دادن و حمله کردن بدون دستکاری در نسخه‌های موبایل هم حضور خواهند داشت. با این حال رابط کاربری باید با تغییرات اساسی همراه شود و برای iPhone و iPad مجددا طراحی شود. به گفته تیم سازنده رابط کاربری نسخه موبایل Dead Cells به طور کامل قابل شخصی‌سازی بوده و پلیر می‌تواند مکان و اندازه دکمه‌ها را به دلخواه خود تغییر دهد. جاخالی دادن به واسطه لمس و کشیدن سریع صفحه انجام می‌شود. با این حال گفته شده تا این نسخه دارای گزینه‌های کنترل لمسی فراوانی خواهد بود تا از بین آن‌ها انتخاب شود.

پلیرها می‌توانند گیم‌پلی سریع Dead Cells را به همان طریقی که روی PC و کنسول‌ها ایجاد شده بود روی موبایل تجربه نمایند. آن‌ها می‌توانند قابلیت ضربه اتوماتیک را نیز فعال نمایند که برای کسانی که تجربه بازی روی رابط کاربری موبایل برای آن‌ها دشوار است قابلیت بسیار خوبی محسوب می‌شود. باید توجه کرد ساخته Motion Twin روی iOS از کنترلرهای MFi نیز پشتیبانی می‌کند بدین ترتیب تجربه سنتی بازی همانند کنسول نیز برای دارندگان نسخه موبایل مهیا خواهد بود.

عرضه Dead Cells برای iOS با قیمت 10 دلار صورت می‌گیرد که البته این قیمت، هزینه نسخه پرمیوم و کامل بازی است. ویژگی‌های نسخه رایگان که به همراه تبلیغات و مکانیک‌های Free to Play خواهد بود هنوز مشخص نشده است. لازم به ذکر است نسخه موبایل از 11 زبان نیز پشتیبانی می‌کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 + هفت =