اخبار بازی

تایید عرضه No Man’s Sky برای Xbox One

تایید عرضه No Man’s Sky برای Xbox One

وی جی مگ: اگرچه No Man’s Sky در هنگام انتشار چندان موفق ظاهر نشد اما با عرضه به‌روزرسانی‌های مختلف توانست تا حدی مشکلات خود را برطرف کرده و به عنوان سرگرم‌کننده‌ای تبدیل شود. حال امروز استودیو Hello Games عرضه No Man’s Sky برای Xbox One را به همراه به‌روزرسانی جدیدی تحت عنوان No Man’s Sky Next تایید و معرفی کرد.

به گزارش وی جی مگ، انتشار بازی روی کسنول XBOX ONE با کمک شرکت 505 Games صورت خواهد گرفت. متاسفانه استودیو Hello Games جزییاتی از به‌روزرسانی No Man’s Sky Next به اشتراک نگذاشته. البته Sean Murray موسس این استودیو در رابطه با پروسه به‌روزرسانی‌های پس از عرضه بازی اظهار کرد «ما این به‌روزرسانی جدید را No Man’s Sky Next نامیده زیرا این قدم مهم بعدی در سفر ما برای بازی خود، برای Hello Games و برای اجتماع بازی به شمار می‌رود. هر کدام از به‌روزرسانی‌های بازی به نسبت به‌روزرسانی قبلی خود برای بازی موفق‌تر بوده است. مخصوصا این نکته به طور کامل برای به‌روزرسانی Atlas Rises صدق می‌کند. ما هنوز کار زیادی با بازی خود داریم. »

نسخه XBOX ONE عنوان No Man’s Sky در تاریخی نامشخص در سال جاری عرضه می‌شود و شامل تمامی محتویاتی از جمله به‌روزرسانی No Man’s Sky Next خواهد بود که پیش از این برای بازی عرضه شده است. عرضه No Man’s Sky برای Xbox One به صورت نسخه فیزیکی هم انجام می‌گیرد.

منبع: Dualshockers.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × پنج =