اخبار بازی

تایید عرضه Warhammer 40,000: Deathwatch برای Nintendo Switch

وی جی مگ: موفقیت Nintendo Switch در یک سال اخیر و ساختار قابل حمل این کنسول که همراه با صفحه لمسی است باعث شده که حالا بسیاری از بازیساز‌ها بازی‌های قبلی خود که روی موبایل یا PC منتشر شده‌اند را برای کنسول نینتندو پورت کنند. یکی از این بازی‌ها Warhammer 40,000: Deathwatch است که پیش‌تر برای پلتفرم‌های مختلف منتشر شده بود و حالا سازندگان آن عرضه این بازی برای Nintendo Switch را نیز تایید کرده‌.

به گزارش وی جی مگ، این بازی استراتژی نوبتی که پیش‌تر برای iOS و PC در سال 2015 منتشر شده بود، سال گذشته برای PS4 نیز توسعه پیدا کرد و حالا قرار است که کنسول Nintendo Switch نیز تبدیل به میزبان جدید آن شود. البته این موضوع هنوز به صورت رسمی تایید نشده اما به نظر می‌رسد که Fun Box Media با همکاری Microïds  قصد دارد که مراحل توسعه Warhammer 40,000: Deathwatch برای کنسول فعلی نینتندو را آغاز کند.

این روزها بازی‌های بسیاری براساس Warhammer 40,000 در حال ساخت و منتشر شده که از جمله آنها می‌توان به شوتر اول شخص Space Hulk: Deathwing و Warhammer 40,000 Verminitide 2 نیز اشاره کرد که با استقبال خوبی نیز از سوی گیمرها روبرو شد. اطلاعات لو رفته نشان از این دارد که Warhammer 40,000: Deathwatch برای Nintendo Switch در تاریخ 21 سپتامبر روانه بازار می‌شود.

منبع: Gamereactor

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده − شش =