اخبار بازی

تایید عرضه Wasteland 3 در انتهای سال 2019

وی جی مگ: بعد از جمع‌آوری بودجه 3 میلیون دلاری برای توسعه قسمت سوم Wasteland از سوی InXile Entertainment آنها اطلاعات بیشتری را از توسعه ساخته خود در اختیار مخاطب‌ها قرار ندادند اما اکنون اعلام شده که عرضه Wasteland 3 در انتهای سال 2019 میلادی انجام می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، سازندگان بازی اعلام کرده‌اند که در حال حاضر 90 درصد طراحی اولیه صحنه‌های مختلف بازی انجام شده و کار روی بخش آنلاین برای اجرا در کنسول‌ها و PC انجام می‌شود. همچنین سناریو و طراحی مراحل نیز فاز اولیه خود را پشت سر گذاشته‌اند. در حال حاضر سازندگان Wasteland 3 قصد دارند هر ماه بخشی اساسی از بازی را طراحی کرده و از ابتدا تا انتهای آن را به اتمام برسانند تا مشکلات و ضعف‌های موجود را شناسایی کنند.

مسئولین استودیو InXile Entertainment اعلام کرده‌اند که مشغول تست انیمیشن‌های صورت و حرکت‌های بدن شخصیت‌ها هستند و البته کار روی تغییرات عمده رابط کاربری بازی را نیز شروع کرده‌اند که قرار است با چیزی که در Wasteland 2 دیده‌ایم متفاوت باشد. در حال حاضر مراحل ساخت Wasteland 3 برای عرضه روی Xbox One، PC‌ و PS4 دنبال می‌شود و اکنون می‌دانیم که این بازی برای انتشار در سه ماه انتهایی سال 2019 میلادی آماده می‌شود. لازم به ذکر است که هزینه ساخت این بازی نیز از سوی مخاطب‌ها جمع‌آوری شده.

منبع: Gamingbolt

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × دو =