اخبار بازی

تایید غیبت بازی Borderlands 3 در نمایشگاه E3 2018

تایید غیبت بازی Borderlands 3 در نمایشگاه E3 2018

وی جی مگ: در شرایطی که بسیاری از طرفداران Borderlands انتظار داشتند که بازی Borderlands 3 در نمایشگاه E3 2018 معرفی شده و حضور پررنگی داشته باشد اما به نظر می‌رسد که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. این در حالی است که پیش‌تر شایعه شده بود معرفی Borderlands 3 در کنفرانس مایکروسافت انجام می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، در همین راستا استودیو Gearbox به صورت رسمی تایید کرده که بازی Borderlands 3 در نمایشگاه E3 2018 حضور ندارد. با این حال بسیاری انتظار دارند که سومین قسمت از این مجموعه محبوب شاید حتی پیش از برگزاری E3 2018 معرفی شود یا مدتی کوتاه پس از برگزاری این رویداد به صورت عمومی رونمایی شود. فرضیه دیگر این است که سازندگان بازی از روشی مشابه با Ubisoft و میشل انسل برای معرفی Beyond Good & Evil 2 استفاده کنند. سال گذشته یوبی‌سافت نیز در ابتدا خبار معرفی Beyond Good & Evil 2 را تکذیب کرده بود اما نهایتا در E3 2017 از آن رونمایی کرد. این احتمال نیز وجود دارد که شرایطی مشابه برای Borderlands 3 در نظر گرفته شده باشد.

با این حال می‌دانیم که در شرایط فعلی مراحل توسعه Borderlands 3 در Gearbox دنبال می‌شود اما مشخص نیست که چرا این استودیو از معرفی رسمی آن فعلا خودداری کرده. برخی مخاطب‌ها اعتقاد دارند که معرفی Rage 2 و جو ایجاد شده برای آن دلیل اصلی است که غیبت بازی Borderlands 3 را به همراه داشته.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 1 =