اخبار بازی

تایید غیبت Venom در بازی Spider-Man

تایید غیبت Venom در بازی Spider-Man

وی جی مگ: علیرغم اینکه به لطف حضور شش خبیث، جمع شخصیت‌های منفی در بازی Spider-Man تقریبا تکمیل شده است اما هم‌چنان یکی از شخصیت‌های کلاسیک اسپایدی باقی مانده که آن طور که پیداست طرفداران نباید انتظار حضور او را داشته باشند. زیرا غیبت شخصیت Venom در بازی Spider-Man مورد تایید رسمی سازندگان این اثر قرار گرفته است.

به گزارش وی جی مگ، به گفته کارگردان هنری بازی خانم Jacinda Chew، شخصیت Venom در بازی Spider-Man حضور نخواهد داشت. در ابتدا این خانم در توییتر خود در پاسخ به سوال یک طرفدار بدین شرح که قد شخصیت پیتر پارکر در بازی به چه اندازه خواهد بود اظهار کرد که پیتر پارکر 6 پا قد دارد. سپس سوال بعدی به حجم شخصیت Venom اختصاص پیدا کرد. Chew در پاسخی جالب اظهار کرد «به قدری حجیم است که در بازی Spider-Man جا نخواهد شد.»

واکنش‌های متفاوتی نسبت به تایید غیبت این شخصیت صورت گرفت. در حالی که مسلما برخی از این مسئله دلسرد شدند برخی نیز معتقد بودند که بهتر است به صورت جداگانه به Venom پرداخته شود و تبدیل به یک فرنچایز مستقل شود. البته بدون حضور این شخصیت همزیست سری کامیک بوک‌های مارول، هم‌چنان بازی Spider-Man ساخته استودیو Insomniac Games میزبان شخصیت‌های منفی متعددی است که در نمایش E3 2018 این اثر نیز حضور داشتند. شخصیت‌هایی هم‌چون Shocker، Rhino، Electro، Mister Negative و Scorpion و حال شایعات جدید از حضور شخصیت Doc Ock (دکتر اختاپوس) در این بازی صحبت می‌کنند که البته به صورت رسمی مورد تایید قرار نگرفته است.

عنوان Spider-Man به صورت انحصاری برای کنسول PS4 در حال توسعه بوده و در تاریخ 7 سپتامبر 2018 (16 شهریور 97) عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 − 3 =