اخبار بازی

تایید غیررسمی ساخت Horizon Zero Dawn 2

تایید غیررسمی ساخت Horizon Zero Dawn 2

وی جی مگ: اشاراتی که به تازگی صداپیشه یکی از شخصیت‌های بسته الحاقی The Frozen Wilds داشته از تولید و ساخت Horizon Zero Dawn 2 خبر می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، عنوان Horizon Zero Dawn موفقیت بسیار بزرگی برای کمپانی سونی و استودیو سازنده یعنی Guerrilla Games بود که توانست مجموعا بیش از 10 میلیون نسخه به فروش برساند. این اثر به عنوان سریع‌ترین و پرفروش‌ترین محصول استودیو Guerrilla Games لقب گرفت. در جریان رویداد Star Wars Celebration که در شهر شیکاگو در حال برگزاری است، Janina Gavankar که وظیفه صداپیشگی شخصیت Tatai در بسته الحاقی The Frozen Wilds را برعهده داشته به طور غیررسمی از ساخت Horizon Zero Dawn 2 خبر داد.

Gavankar در پاسخ به کاربری که در حال ستایش و تحسین Horizon Zero Dawn بود اظهار کرد «این بازی باورنکردنی است. فقط صبر کنید تا دنباله آن را ببینید. من از اسراری مطلع هستم که شما را زنده نمی‌گذارد.» با توجه به موفقیت وسیعی که قسمت اول Horizon Zero Dawn به دست آورد در دست توسعه بودن قسمت دوم یا دنباله آن برای کنسول نسل بعد سونی جای شگفتی چندانی ندارد. با این حال تایید زودتر از موعد آن خبر خوبی برای طرفداران و دوست‌داران این بازی به شمار می‌آید. عنوان مورد بحث به صورت انحصاری برای کنسول PS4 در دسترس قرار دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 + 12 =