اخبار بازی

تایید نمایش Sekiro Shadows Die Twice در PSX 2018

تایید نمایش Sekiro Shadows Die Twice در PSX 2018

وی جی مگ: شاید ندانید که رویداد PlayStation Experience امسال فقط در ماه دسامبر برگذار نمی‌شود. سال قبل یکی از این رویدادها در ماه آگوست در شرق آسیای شمالی بود و دیگری درماه دسامبر در کالیفرنیا.

به گزارش وی جی مگ، کمپانی Sony تائید کرد که رویداد شرق آسیای شمالی ار تاریخ 18 آگوست به مدت یک روز در بانکوک، پایتخت کشور تایلند برگذار می‌شود و در پی آن From Software اعلام کرد که بازی در دست توسعه آن‌ها یعنی Sekiro Shadows Die Twice در این رویداد به نمایش در می‌‌آید. توسعه دهندگان بازی Dark Souls اعلام کردند که در این رویداد شاهد گیم‌پلی Sekiro Shadows Die Twice خواهیم بود.

به گفته وب‌سایت Sirus Gaming به جز این بازی، بازی کمپانی Capcom یعنی Resident Evil 2 که به صورت بازسازی شده است بین بازی‌ها خواهد بود. البته معلوم نیست که چه نوع نمایشی از این بازی خواهیم داشت ولی مطمئنیم که گیم‌پلی بازی Sekiro Shadows Die Twice به نمایش در می‌آید. البته در مورد اینکه مخاطبین بتوانند این بازی را تست کنند، چیزی تائید نشده است.

Sekiro Shadows Die Twice یک بازی سوم شخص RPG است که توسط استودیو FromSoftware در دست توسعه است و وظیفه انتشار آن به عهده کمپانی Activision است و قرار است در سال 2019 برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one منتشر شود.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 + 17 =