اخبار بازی

تایید پشتیبانی Witcher 2 و Crackdown از Xbox One X

وی جی مگ: مایکروسافت رسما تایید کرد که از امروز بازی‌های جدیدی از Xbox 360 همچون Witcher 2 و Crackdown از Xbox One X پشتیبانی می‌کنند. در مرحله جدید این طرح تایید شده که چهار بازی The Witcher 2: Assassins of Kings،‌ Forza Horizon، Fable Anniversary و نسخه اول Crackdown از قابلیت‌های گرافیکی Xbox One X استفاده می‌کنند.

به گزارش وی جی مگ، تمامی این بازی‌ها حالا با وضوح بالاتر اجرا شده و چیزی در حدود 9 برابر نسخه اصلی خود پیکسل برای نمایش خواهند داشت. جدای از وضوح تصویر تایید شده که تمامی بازی‌ها در زمینه کیفیت بافت و antialiasing  نیز نسبت به گذشته بهبود پیدا می‌کنند. با در نظر گرفتن این چهار بازی حالا فهرست عناوینی که پیش‌تر در زمان Xbox 360 عرضه شده و حالا از قابلیت‌های سخت افزاری Xbox One X پشتیبانی می‌کنند به یازده عدد می‌رسد.

فهرست دیگر بازی‌هایی که در این طرح قرار گرفته و از کنسول جدید مایکروسافت پشتیبانی می‌کنند شامل Fallout 3، The Elder Scrolls 4: Oblivion، Gears of War 3، Skate 3، Assassin’s Creed، Halo 3 و Mirror’s Edge می‌شود. اگر از Xbox One X استفاده می‌کنید در زمان تجربه عناوین اشاره شده کنسول به صورت خودکار گرافیک آنها را ارتقا می‌دهد اما امکان بازگشت به وضعیت بصری نسخه اصلی نیز به صورت یک گزینه برای گیمرها موجود است.

تایید پشتیبانی Witcher 2 و Crackdown از Xbox One X

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه + چهارده =