اخبار بازی

تا چند هفته آینده Hellblade Senua’s Sacrifice به سوددهی می‌رسد

تا چند هفته آینده Hellblade Senua’s Sacrifice به سوددهی می‌رسد

استودیوی Ninja Theory با ساخت و عرضه بازی Hellblade Senua’s Sacrifice ریسک بسیار بزرگی را پذیرفت. این بازی با تیمی کوچک و بودجه بسیار محدود و بدون استفاده از شرکت نشر بزرگی منتشر شد. آنها قبلا سابقه ساخت بازی‌های بزرگی مثل DmC: Devil May Cry، Heavenly Sword و Enslaved Odyssey To the West را در کارنامه دارند. این اولین باری بود که آنها بازی خودشان را به صورت مستقل منتشر کردند.

برخلاف چندین تاخیر به وجود آمده در عرضه بازی، این اثر توانست امتیازات بسیار خوبی را کسب کند و  به صورت کلی اثری موفق باشد اما آیا این بازی به سوددهی رسیده است؟ استودیوی Ninja Theory اعلام کرد که آنها برای سوددهی نیاز به فروش میلیونی ندارند. یکی از اعضای این استودیو یعنی Tameem Antoniades در صحبت با VentureBeat اعلام کرد:« به نظر من بازی تقریبا تمام بودجه مربوط به ساختش را بازگرداننده است و به زودی و در چند هفته آینده به سوددهی خواهد رسید. ما انتظار نداشتیم که این بازی حتی در شش، هفت و یا هشت ماه آینده بودجه ساخت را بازگرداند. حتی در بهترین حالت نیز این بازی 3 ماه زودتر از برنامه‌ها بودجه خود را بازگرداننده است.»

همچنین مشخص شد که آمار و ارقام فروش بازی به زودی اعلام خواهد شد تا شاید دیگر سازندگان نیز با دیدن این آمار و ارقام و موفقیت Hellblade Senua’s Sacrifice کاری همانند Ninja Theory انجام دهند.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 + 3 =