اخبار بازی

تبدیل Far Cry 5 به پرفروش‌ترین بازی این نسل Ubisoft

تبدیل Far Cry 5 به پرفروش‌ترین بازی این نسل Ubisoft

وی جی مگ: روز گذشته شرکت Ubisoft طی ارائه گزارش مالی مربوط به سال مالی اخیر خود اطلاعاتی پیرامون عناوین مختلف خود ارائه کرد. اطلاعات و آماری که از تبدیل Far Cry 5 به پرفروش‌ترین بازی Ubisoft در نسل هشتم حکایت داشتند.

به گزارش وی جی مگ، پنجمین نسخه از مجموعه اول شخص شوتر Far Cry در حالی که در انتهای ماه مارچ سال گذشته عرضه شود اما توانست لقب پرفروش‌ترین بازی ماه را به خود اختصاص دهد. به همین دلیل تبدیل Far Cry 5 به پرفروش‌ترین بازی این نسل Ubisoft چندان غافل‌گیر کننده محسوب نمی‌شود. در پایان سال 2018 نیز Far Cry 5 در رتبه هفتمین بازی پرفروش سال قرار گرفته بود. این موضوع با عملکرد قدرتمند و رشد این فرنچایز نیز ادامه پیدا کرد.

عنوان مورد بحث در حالی لقب پرفروش‌ترین بازی این نسل Ubisoft را به خود اختصاص داده که این شرکت عناوین موفق دیگری نظیر Rainbow Six Siege، For Honor و Assassin’s Creed Origins به همراه The Division 1 و 2 و Ghost Recon: Wildlands را عرضه کرده است. در اوایل سال 2019 نیز بازی Far Cry New Dawn عرضه شد که ادامه ‌دهنده و به نوعی بسته الحاقی مستقلی برای نسخه پنجم به شمار می‌رفت. عنوان Far Cry 5 برای هر سه پلتفرم Xbox One، PS4 و PC در دسترس قرار دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − 1 =