اخبار بازی

تبریک فیل اسپنسر به سونی و سازندگان God of War

وی جی مگ: روز گذشته نمرات جدیدترین قسمت از مجموعه God of War توسط رسانه‌های مختلف منتشر شد و این بازی توانست در زمینه جلب رضایت منتقد‌ها عملکرد درخشانی را از خود به جا بگذارد. همین مسئله باعث شده فیل اسپنسر رئیس بخش Xbox مایکروسافت نیز به سونی و سازندگان God of War تبریک بگوید.

به گزارش وی جی مگ، معمولا زمانی که سونی یکی از بازی‌های بزرگ خود را با موفقیت عرضه می‌کند، اسپنسر چنین واکنش‌هایی به آن نشان می‌دهد و اینبار به اعضای استودیو Santa Monica و رئیس بخش Playstation یعنی یوشیدا نیز بابت چنین عملکردی تبریک گفته. اسپنسر در توئیتر خود نوشته: «انتشاری موفق برای این مجموعه، کار خود را به خوبی انجام دادید» در ادامه نیز یوشیدا با انتشار توئیتی از اسپنسر تشکر کرده.

جالب است که چهره‌های مهم دو شرکت مایکروسافت و سونی این چنین با یکدیگر برخورد می‌کنند اما طرفداران آنها سال‌هاست که رویکردی مناسب را به نسبت یکدیگر اتخاذ نکرده‌اند. هرچند هر دوی این افراد به عنوان رقیب یکدیگر شناخته می‌شوند اما این مسئله از بروز چنین رفتار‌هایی جلوگیری نکرده. جالب است بدانید که مدتی پیش اسپنسر اعلام کرده بود که جنگ کنسول‌ها در نهایت نتیجه‌ای کارآمد را به همراه ندارد.

منبع: توئیتر

برچسب‌هاgod of war Phil Spencer PS4 sony
محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × دو =