اخبار بازی

تتسویا نومورا از Final Fantasy 7 Remake می گوید… + تصاویر جدید

تتسویا نومورا از Final Fantasy 7 Remake می گوید... + تصاویر جدید 1

وی جی مگ: طی جدیدترین مصاحبه ی مجله ی ژاپنی Famitsu با طراح Final Fantasy 7 Remake یعنی Tetsuya Nomura، توضیحات جدیدی توسط ایشان در مورد این عنوان منتشر گردید. به گفته‌ی نومورا، تیم سازنده ی بازی به شدت مراقب بود تا اطلاعات جدید بازی تا قبل از نمایش E3 به بیرون درز نکند. او در ادامه اعلام کرد که بخش مواجهه ی Could و Sephiroth، یکی از جدیدترین صحنه های اضافه شده به بازی می باشد که در بخش هشتم Midgar اتفاق می افتد و این صحنه تنها یک توهم از دید Cloud است. نومورا همچنین درباره‌ی موجودات شبح مانندی که Could در حین ملاقات با Aerith با آنها مواجه می شود، توضیح داد و اعلام کرد که نام این موجودات “محافظان سرنوشت” است. این موجودات تنها گوشه ای از بخش های جدید اضافه شده به این Remake بوده و باعث می شود که حتی کسانی که نسخه ی اصلی بازی درسال 1997 را بازی کرده اند نیز، همچنان در این نسخه ی بازسازی شده، با المان های جدید روبرو شوند.

ایشان در ادامه در مورد قابلیت انتخاب دیالوگ های Cloud در هنگام مواجه شدن با کاراکتر های بازی، صحبت کرد. در نسخه ی اصلی نیز این قابلیت وجود داشت و حالا حتی گسترده تر نیز شده است. این انتخاب ها باعث شده اند تا بخش های داستانی جدیدی به واسطه ی انتخاب های مختلف دیالوگ ها شکل گرفته و برخی از وقایع بازی، با نوع انتخاب پلیر، تغییر خواهد کرد که این امر، به بزرگتر بودن بازی می افزاید. او همچنین از اضافه شدن برخی بخش های جدید به محیط بازی و تغییر طراحی برخی از بخش هایی که در بازی اصلی سال 97 دیده بودیم هم خبر داد. طبق گفته ی نومورا، دلیل تغییر طراحی برخی از بخش های قدیمی نیز، ساخت به‌روز و هماهنگ شده با گرافیک نسل فعلی می باشد.

تتسویا نومورا از Final Fantasy 7 Remake می گوید... + تصاویر جدید 2

او همچنین از طراحی Tifa و Aerith سخن گفت و اعلام کرد که هدف تیم سازنده از طراحی Aerith، ظاهری غربی تر با تمرکز بر روی زیبایی چهره ی این کاراکتر می باشد. طراحی Tifa نیز با هدف شبیه سازی او به چهره های شرقی تر و ژاپنی بوده است. طراحی لباس کاراکتر ها نیز دستخوش تغییراتی بوده است و بافت لباس ها با الگو برداری از متریال های واقعی، طراحی گردیده تا به هرچه طبیعی تر جلوه دادن پوشش کاراکتر ها، کمک شایانی کند. در پایان مصاحبه نیز، Nomura به این نکته اشاره کرد که این عنوان نه تنها برای گیمر های جدید، بلکه برای طرفداران قدیمی Final Fantasy 7 نیز، المان های جدیدی برای سورپرایز، به همراه خواهد داشت و هدف اصلی آنها از ساخت این نسخه ی بازسازی شده، ایجاد یک حس ویژه برای هردو گروه خواهد بود. تصاویر جدیدی نیز توسط مجله‌ی Famitsu از این عنوان منتشر شده است که در ادامه می توانید آنها را مشاهده کنید:

انتظار می رود که Final Fantasy 7 Remake در تاریخ 3 مارچ 2020 برابر با 13 اسفند 1398 به صورت جهانی و “فعلا” به صورت اختصاصی برای کنسول PS4 منتشر گردد.

نیما هاشمی

نیما هاشمی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × پنج =