اخبار بازی

تجربه رایگان Dead Rising 4

تجربه رایگان Dead Rising 4 1

استودیوی ونکوور کپکام که مسئولیت ساخت Dead Rising 4 را بر عهده داشت امروز در بلاگ رسمی اعلام کرد که به زودی بروزرسانی جدیدی برای این اثر عرضه خواهد شد که درجه سختی جدید، کاستوم (Customes) شخصیت‌های Street Fighter و امکان بازی رایگان را به بازی اضافه خواهد کرد.

کاستوم‌های جدیدی به بازی اضافه می‌شود که امکان این را به گیمر می‌دهد تا از برخی شخصیت‌های بازی Street Fighter استفاده کند. مشخص شده است که کاستوم 5 شخصیت در بازی موجود خواهد شد که شامل Zangief، Cammy، Guile، M.Bison خواهد بود. نام یکی از شخصیت‌ها هنوز فاش نشده است. تمام این کاستوم‌ها در روز 30 ژانویه بعد از دانلود بروزرسانی در دسترس خواهند بود.

همچنین دو درجه سختی جدید به بازی اضافه خواهد شد که برابر آن دشمن‌ها صدمه بیشتری به شما خواهند زد، سلاح شما زودتر خراب می‌شود و غذاها کمتر سلامتی را بازیابی می‌کنند. این درجات سختی نیز همانند کاستوم‌ها روز 30 ژانویه بعد از ارائه بروزرسانی قابل استفاده هستند.

اما در انتها باید بگوییم که کپکام گویا قصد دارد تا گیمر‌های بیشتری این بازی را تجربه کنند. از روز 31 ژانویه گیمر‌ها می‌توانند یک ساعت به صورت کامل Dead Rising 4 را روی Xbox One رایگان بازی کنند. اگر گیمر تصمیم به خرید بازی بگیرد تمام اچیومنت‌ها و سیو‌هایش به بازی اصلی نیز انتقال پیدا می‌کند. این 1 ساعت رایگان شامل قسمت تکنفره و مالتی‌پلیر می‌شود.

منبع

 

 

 

برچسب‌هاcapcom Dead Rising 4 pc xbox one
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − هفت =