اخبار بازی

تجربه Tekken 7 پیش از زمان انتشار

تجربه Tekken 7 پیش از زمان انتشار

بزرگ‌ترین فستیوال مسابقات مبارزه‌ای گیمی در استرالیا Battle Arena Melbourne نام دارد، و در سال 2017 برای نهمین بار و از تاریخ 12 تا 14 می قرار است در ملبورن برگزار شود. در این تورنمنت رقابت‌های اصلی در سه رشته Street Fighter V و Super Smash Bros. و Tekken 7  برگزار خواهند شد.

اگر شما به دنبال نسخه کنسولی این بازی هستید، در آن هفته می‌توانید به تجربه نسخه کامل بازی بپردازید. وارد شدن به بخش تازه‌واردان بازی Tekken 7 برای تمامی حاضران آن تورنمنت در آن هفته رایگان خواهد بود.  تجربه بخش New Challengers هم از غروب روز دوازدهم ماه مِه برای آن‌ها رایگان خواهد بود.

رقابت مربوط به Street Fighter V این تورنمنت 20 هزار دلار استرالیا جایزه دربرخواهد داشت، و همچنین به عنوان یک رقابت انتخابی جهانی برای تورنمنت Capcom Tour Pro خواهد بود. برندگان این تورنمنت امتیازهای زیادی را برای بالا بردن رتبه خود در لیدربورد رقابت‌های Capcom Pro Tour دریافت خواهند کرد. از بازیکنان جهانی که حضورشان در این تورنمنت تائید شده می‌توان به Daigo Umehara ژاپنی، Lee Seon-woo کره‌ای و Kun Xian Ho سنگاپوری اشاره کرد.

این تورنمنت شامل دو استیج مختلف می‌شود که به رقابت‌های رشته Super Smash Bros Melee و Super Smash Bros. برای WiiU می‌شود و در کنار آن‌ها در رشته‌های Super Smash Bros. Brawl، نسخه اصلی Super Smash Bros. و Rivals of Aether نیز رقابت برگزار خواهد شد.

خارج از رقابت‌های اصلی، این تورنمنت بزرگ در 5 استیج مختلف رقابت‌هایی را در این رشته‎‌ها نیز برگزار می‌کند: Guilty Gear Xrd – Super Street Fighter 2 Turbo – King Of Fighters XIV – Dead Or Alive: Last Round – Ultimate Marvel Vs. Capcom 3 – Street Fighter Alpha 2 – Ultra Street Fighter IV – BlazBlue: Central Fiction – Mortal Kombat XL و Virtua Fighter 5: Final Showdown. غرفه‌های مربوط به هنرمندان، دست‌فروشان و Cosplay نیز دایر خواهند بود.

منبع

دانیال دهقانی

دانیال دهقانی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 1 =