اخبار بازی

تجزیه و تحلیل سخت افزاری کنسول ها بی معنی است

gameemag

برنامه ریز و مدیر بخش تولید شرکت مایکروسافت جناب آقای Albert Penello احساس می کند که تجزیه و تحلیل سخت افزاری کنسول ها بی معنی است. این امر در مورد تمام بازی ها نیز صدق می کند.

طبق صحبت هایی که جناب آقای Albert Penello با OXM داشت، وی گفت: تنها تعداد بسیار کمی از علاقه مندان برای خرید کنسول به مشخصات سخت افزاری اهمیت می دهد،به طوری که هیچ احساسی نسبت به XBOX ONE و PS4 ندارند.

او گفت: مشکل این است که سونی تصمیم گرفت برای انتشار کنسول های خود از راه و روش های بی معنی استفاده کند. این موضوع همانند سال 1990 است، هنگامی که سیستم 16 بیتی را با سیستم 32 بیتی مقایسه کردند.

در حقیقت آن ها در مورد چگونگی افتخارات خود سخن می گویند. ما تک تک اجزای کنسول خود را در جعبه گذاشته ایم و همه چیز را برای یک عملکرد مطلوب آماده کرده ایم. من نمی خواهم صحبت کنم، زیرا این موضوع اصلا برای من مهم نیست.

این کنسول بسیار جذاب است. بازی های این کنسول بسیار خوب هستند. من این استدلال را در نسل گذشته شنیده ام و به نظر من این یک بحث بی معناست، زیرا مردم در مورد چیزهایی که هیچ اطلاعاتی از آن ها ندارند بحث و گفتگو می کنند.

Penello افزود: گیمرها براساس بازی ها کنسول را انتخاب می کنند نه از نظر فناوری آن ها، این موضوع برای همه ی گیمر ها دارای اهمیت است.

بنابراین من همانند گذشته در مورد تمام بازی ها بحث و گفتگو می کنم، آیا بازی Call of Duty را انجام داده اید؟ به نظر می رسد یک بازی عالی باشد! چراکه بزرگترین فرانچایز است. بنابراین من فقط می گویم،این بحث ها هیچ ارزشی ندارد.

سید محمد امین سکاکی

سید محمد امین سکاکی

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده − دو =