اخبار بازی

تحلیل‌گران: فروش Nintendo Switch در سه ماه پایانی 2017 نزدیک به 7 میلیون بود

تحلیل‌گران: فروش Nintendo Switch در سه ماه پایانی 2017 نزدیک به 7 میلیون بود

وی جی مگ: در هفته‌های گذشته گزارش‌‌های مختلفی از فروش بسیار خوب Nintendo Switch منتشر شده است و این کنسول توانست حتی رکورد فروش PS2 در ماه‌های اول در ژاپن را نیز تغییر دهد.

به گزارش وی جی مگ، البته این رکورد‌ها صرفا به کشور ژاپن خلاصه نمی‌شود. Nintendo Switch در ده ماه اول عرضه خود توانست رکورد سریع‌ترین فروش کنسول در تاریخ کشور‌های آمریکا، کانادا، ایتالیا، فرانسه و آلمان را به خود اختصاص دهد. بر اساس گزارشی که توسط Hideki Yasuda عضو موسسه Ace Research Institute ارائه شده است به نظر می‌رسد که نینتندو تنها در سه ماه پایانی سال 2017 یعنی از اکتبر تا دسامبر موفق به فروش 7 میلیون کنسول شده است.

اگر این آمار حقیقت داشته باشد باید گفت که فروش Nintendo Switch از زمان عرضه در ماه مارچ سال 2017 تا پایان این سال به 14.6 میلیون نسخه رسیده است. نینتندو در ابتدا پیش‌بینی کرده بود که آنها تا ماه مارچ 2018 که جشن تولد یک سالگی Switch خواهد بود، به فروش 16.7 میلیون خواهند رسید. با توجه به گزارش‌های ارائه شده و زمان باقی مانده تا ابتدای ماه مارچ به نظر پیش‌بینی نینتندو می‌تواند درست باشد. باید دید که در یک ماه و نیم آینده وضع فروش Switch چگونه خواهد بود.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 + 11 =