اخبار بازی

تحلیل‌گرها می‌گویند Red Dead Redemption 2 از Call of Duty و Battlefield شکست می‌خورد

تحلیل‌گرها می‌گویند Red Dead Redemption 2 از Call of Duty و Battlefield شکست می‌خورد

وی جی مگ: برخلاف بسیاری که اعتقاد دارند بازی مورد انتظار شرکت Rockstar پرفروش‌ترین بازی سال جاری خواهد بود حال عده‌ای دیگر از تحلیل‌گرها معتقد هستند Red Dead Redemption 2 از Call of Duty و Battlefield شکست می‌خورد. بازی‌های شرکت Rockstar همواره فروش دیوانه‌واری را تجربه می‌کنند تا جایی که بازی GTA 5 نیز به عنوان پرفروش‌ترین بازی تاریخ لقب گرفته.

به گزارش وی جی مگ، تمامی این موارد در حالی است که تحلیل‌گران Piper Jaffray امروز تخمین و پیش‌بینی جدید خود برای فروش عناوین کمپانی‌های Take Two، EA و Activision را به اشتراک گذاشتند که چندان با نظر سایرین موافق نیست. براساس تحلیل و بررسی صورت گرفته توسط تحلیل‌گران Piper Jaffray یعنی مایکل جی.اُلسن و یانگ کیم، بازی Call of Duty: Black Ops 4 لقب پرفروش‌ترین اثر سال را به خود اختصاص خواهد داد و تا پایان سال 2018، میزان فروش 21.5 میلیون واحد را تجربه خواهد کرد. بهترین میزان تخمین زده شده برای آن 23.7 میلیون و پایین‌ترین نیز 19.4 میلیون نسخه است.

سپس نوبت به بازی Battlefield 5، عنوان شوتر در حال توسعه DICE و EA رسید که پیش‌بینی می‌شود تا پایان مارچ 2018، حدود 16 میلیون واحد از آن فروخته شود. بهترین و بدترین میزان تخمین زده شده برای آن نیز به ترتیب 17.6 و 14.4 میلیون واحد بوده. سپس نوبت به Red Dead Redemption 2 رسیده و برای آن 15.5 میلیون واحد فروش به صورت تخمینی به ثبت رسیده. بالاترین و پایین‌ترین تخمین ضورت گرفته برای فروش آن نیز به ترتیب 17.1 و 14 میلیون نسخه بوده است. بدین ترتیب ممکن است مورد انتظارترین بازی سال یعنی Red Dead Redemption 2 از Call of Duty و Battlefield شکست بخورد.

مسلما با توجه به دنیای متفاوت Red Dead Redemption 2، فروش آن به مانند GTA 5 نخواهد بود اما پس از عرضه تمامی این عناوین در پاییز پیش‌رو، باید دید برنده جنگ اصلی این مبارزه کدام یک از این عناوین خواهد بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 3 =

  • الان خود اکتیوژن و الکترونیک آرتز از این آمار برگاشون ریخته
    راکستار هم بعد از شنیدن این خبر یه سکته ناقص کرده افتاده یه گوشه پزشک ها هم جوابش کردن
    فقط یوبی سافته که شاد و شنگول با دمپایی پاره ش ول میگرده و همچنان یه ریش همه میخنده