اخبار بازی

تخفیف‌های هفته سوم فوریه برای PS4

تخفیف‌های هفته سوم فوریه برای PS4 1

وارد هفته سوم ماه فوریه شدیم و به این ترتیب تخفیف‌های جدید فروشگاه دیجیتال Playstation Store نیز برای PS4، PS3 و PS Vita معرفی شدند.

تخفیف‌های این هفته تمرکز زیادی روی Final Fantasy و بازی‌های 2K Games دارد. در قسمت Final Fantasy به خاطر سی ساله شدن این سری شاهند تخفیف‌های بسیار خوبی برای تمامی اعضای PSN هستیم. گیمر‌های علاقه‌مند می‌توانند Final Fantasy 15 را به قیمت 40 دلار و World of Final Fantasy را به قیمت 36 دلار تهیه کنند.

نسخه PS4 مربوط به بازی Final Fantasy 7 (با نسخه Remake اشتباه نگیرید) با قیمت 8 دلار به فروش می‌رسد در حالی که نسخه مربوط به PS3 و PS Vita قیمتی معادل 5 دلار دارند. همچنین بازی‌های Final Fantasy 8، Final Fantasy 9 و Tactics با قیمت 5 دلار در دسترس خواهند بود.

بازی‌های Final Fantasy X/X-2 نیز برای PS3 و Vita با قیمت 15 دلار به فروش می‌رسند در حالی که نسخه PS4 آن قیمتی برابر با 25 دلار دارد. در آخر نیز Final Fantasy 14 که یک بازی MMO به شمار می‌رود با قیمت 10 دلار فروخته می‌شود.

از سمت دیگر بازی‌های خوبی از شرکت 2K شامل تخفیف شده‌اند. دارندگان PS4 می‌توانند Borderlands: The handsome Collection را با قیمت 20 دلار و Mafia 3 را با قیمت 30 دلار خریداری کنند. همچنین Bioshock Collection نیز با قیمت 39 دلار به فروش می‌رسد. آخرین بازی تخفیف خورده این هفته نیز شامل XCOM: Enemy Unknown نیز با قیمت 5 دلار برای Vita در دسترس خواهد بود.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − 18 =