اخبار بازی

ترجمه زبان Zelda Breath of the Wild و کشف یک پیام مخفی

ترجمه زبان Zelda Breath of the Wild و کشف یک پیام مخفی 1

سه روز از عرضه رسمی بازی Zelda Breath of the Wild می‌گذرد اما دوست‌داران این بازی به شدت دست به کار هستند تا تمام اسرار این اثر را فاش کنند.

قبل از اینکه این خبر را کامل بخوانید باید بگوییم که شاید مواردی داستانی در ادامه فاش شوند. البته این خبر نکته خاصی در مورد داستان بازی فاش نمی‌کند اما برخی حدسیات در آن منتشر شده است. کاربری در وب‌سایت Reddit عکسی را منتشر کرده که به صورت زیر است.

ترجمه زبان Zelda Breath of the Wild و کشف یک پیام مخفی 2

در تصویری که بالا می‌بینید می‌بینید سمبل‌های استفاده شده در زبان فانتزی Sheikah ترجمه شدند. این زبان ساختگی در بازی Zelda Breath of the Wild مورد استفاده قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد که این کلیدها در سرتاسر بازی وجود دارند. با استفاده از این عکس به عنوان راهنما می‌توان بسیاری از موارد خاص را در بازی را ترجمه کرد که به درک بهتر داستان کمک می‌کند.

نسخه Special Edition این بازی دارای نوشته‌ای به زبان Sheikah است که با استفاده از تصویر بالا ترجمه شده است. در عین ناباوری این نوشته در واقع یک پیام مخفی است. در این پیام متن “The Hyrule Fantasy” به صورت پشت سر هم چندین بار تکرار شده است اما این جمله چه معنایی دارد؟ این نام در واقع پسوند اولین بازی زلدا در ژاپن بود. از نظر یکی از کاربران Reddit بازی Breath of the Wild در واقع یک اقتباس از نسخه اصلی این اثر بوده است.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − 3 =

  • مبارک اونایی ک بازی میکنن.خیلی امتیازای خوبی گرفته.ولی خب به هیچ وجه خودم سمت ژاپن یا هرچی ک مربوط به ژاپن باشه نمیرم کلا