اخبار بازی

ترکیبی از تاریخ و فانتزی در بازی Sekiro: Shadows Die Twice

ترکیبی از تاریخ و فانتزی در بازی Sekiro: Shadows Die Twice

وی جی مگ: بازی Sekiro: Shadows Die Twice عنوان جدید در دست ساخت استودیو From Software است. رئیس استودیو و کارگردان آقای Hidetaka Miyazaki عناصر سری بازی Soulsbourne را جمع کرده و آن را با افسانه‌های عجیب و غریبی مخلوط کرده است. به نظر می‌رسد این‌بار ترکیبی از تاریخ و فانتزی در بازی Sekiro: Shadows Die Twice به عنوان ارکان اصلی شناخته شوند در حالی که داستان به دوره سنگوکو مربوط می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، بهترین راه برای کسب اطلاعات در خصوص بازی‌های Miyazaki، چک کردن چنل یوتیوبری به نام Vaatividya است. او درباره Sekiro نیز ویدئویی تهیه کرده که اطلاعات مختلف، از شایعه‌ها گرفته، تئوری‌ها و موارد تایید شده و رسمی را در کنار هم قرار داده تا به هسته اصلی داستان Sekiro برسد. در این ویدئو شروع داستان بازی Sekiro توضیح داده می‌شود بدین شرح که پلیر در نقش نینجایی قرار می‌گیرد که به دفاع از یک شاهزاده جوان متهم شده است. این شاهزاده وارث یک قبیله بوده که به گونه‌ای نابود گشته است. این شاهزاده توسط رهبر Ashina Clan با نام The Commander اسیر شده که اعتقاد دارد میراث سلطنتی این شاهزاده کلیدی است که به واسطه آن می‌توان از منطقه در مقابل نیروهای تهاجمی دشمن محافظت کرد.

براساس اطلاعات این ویدئو، نام‌های به کار برده شده از قبلیه‌های واقعی و تاریخی گرفته شده که در فئودال ژاپن وجود داشته است. اما عناصر فانتزی عناوین Souls نیز در این اثر حضور خواهند داشت. سایر جزئیات نیز به درگیری یک فرقه در بازی اشاره می‌کند. مبحث اخلاقیات هیچ‌گاه در بازی‌های Miyazaki به گونه‌ای ساده پرداخته نشده و مشخص نیست فرقه مذکور شرور باشند یا خیر. به هر حال تاریخ غنی که دوره سنگوکو دارد می‌تواند سبب فراهم شده اتمسفر و محیط بسیار هیجان‌انگیزی برای بازی Sekiro: Shadows Die Twice باشد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده − نه =