اخبار بازی تریلر

تریلر: خروج Mass Effect Andromeda از کهکشان راه شیری

3015765-mass_effect_andromeda_e3_trailer_2

امروز استودیوی Bioware بعد از مدتی طولانی تریلر جدیدی را به نمایش در آورد که محوریت آن گروهی به نام Andromeda Initiative قرار دارد که به نظر می‌رسد،‌ قصد دارند داستان این مجموعه را به خارج از کهکشان راه شیری برده و نژاد‌های جدیدی را معرفی کنند. هنوز اطلاعات دقیقی از این گروه که احتمالا اسم بازی هم از آنها الهام گرفته شده، در دست نیست اما EA و بایور قصد دارند، قسمت‌های دیگری از بازی را در تاریخ 7 نوامبر (یکشنبه 17 آبان) به نمایش در آورند. جالب است بدانید که 7 نوامبر تاریخ بی ارتباطی به مجموعه Mass Effect نیست و طرفداران آن را روز رسمی N7 (نماد شخصیت اصلی سه‌گانه قبلی) می‌دانند.

پیش از این قرار بود، Mass Effect Andromeda در سال 2016 منتشر شود اما در ادامه EA تاریخ عرضه آن را به سه ماهه چهارم سال مالی (ژانویه تا مارچ) منتقل کرد. در ادامه البته ناشر بازی بار دیگر اعلام کرد که بازی در سال 2017 منتشر می‌شود و فعلا تاریخ دقیق عرضه‌اش مشخص نیست. مسئولین EA توضیح داده‌اند که ساخت قسمت جدید Mass Effect نیاز به زمان بیشتری داشته و به همین منظور فعلا تاریخ مشخصی برای انتشار آن تعیین ‌نکرده‌ایم.

چند هفته پیش وبسایت فروش آنلاین آمازون، تاریخ 31 مارچ را برای انتشار بازی تعیین کرد که البته نمی‌توان به آن اعتماد کرد. در ادامه می‌توانید تریلر جدید Mass Effect Andromeda را مشاهده‌ کنید که به نوعی پیش‌زمینه نمایش کامل‌تر بازی در 7 نوامبر است.

منبع

 

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده + نوزده =