اخبار بازی

تست بتا مالتی‌پلیر Stardew Valley بهار برگزار می‌شود

تست بتا مالتی‌پلیر Stardew Valley بهار برگزار می‌شود

وی جی مگ: خالق بازی Stardew Valley آقای Eric Barone مدتی پیش حالت مالتی‌پلیر بازی خود را معرفی کرد و سرانجام اعلام شد تست بتا مالتی‌پلیر عنوان نام‌برده در بهار برگزار خواهد شد. Barone در پستی جدید اظهار کرد به لطف اعضای تیم شرکت Chucklefish موارد بسیاری در به‌روزرسانی جدید بازی صورت گرفته است. از جمله آن می‌توان به Tom Coxon اشاره نمود که کار کدنویسی شبکه و بخش مالتی‌پلیر بازی را انجام داده است.

به گزارش وی جی مگ، Barone در این‌باره توضیح داد «کار روی ویژگی‌های جدید بازی به اتمام رسیده است. در حال حاضر کار ترجمه موارد جدید بازی به زبان مختلف در حال انجام است و در همین حال نیز ما مشغول رفع مشکلات بازی هستیم. به محض اتمام کار ترجمه و دریافت آن، وارد مرحله تست بازی در هردو بخش مالتی‌پلیر و سینگل‌پلیر خواهیم شد. وقتی تمامی موارد ذکر شده انجام شد، تست بتا آن انتشار خواهد یافت. تمام تلاش بر این خواهد بود تا این بتا در فصل بهار دردسترس قرار بگیرد.»

هم‌چنین با نزدیک شده به زمان عرضه تست بتا مالتی‌پلیر Stardew Valley، اطلاعات تکملی در رابطه با آن و موارد و قابلیت‌های جدید اضافه شده به بازی منتشر خواهند شد.

تست بتا مالتی‌پلیر Stardew Valley بهار برگزار می‌شود

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × چهار =