اخبار بازی

تست بتا Metal Gear Survive آغاز شد

تست بتا Metal Gear Survive آغاز شد

وی جی مگ: بعد از سال‌ها ساخت سری Metal Gear توسط هیدئو کوجیما، بعد از ترک کونامی توسط او حالا شاهد ساخته شدن یک نسخه فرعی از این سری با نام Metal Gear Survive هستیم.

به گزارش وی جی مگ، این باز دقیقا یک ماه دیگر روز 20 فوریه برای Xbox One، PC و PS4 منتشر خواهد شد و در حال حاضر تیم سازنده تست بتا برای این اثر در نظر گرفته‌اند. این تست بتا تا دو روز دیگر روی PS4 و Xbox One ادامه خواهد داشت و بر اساس اعلام کونامی گیمرها می‌توانند در آن حتی قسمت Co-op آنلاین را نیز مورد آزمایش قرار دهند.

افرادی که در این تست بتا شرکت کنند، با خرید نسخه رسمی از پاداش خاصی برخودار خواهند شد که شامل یک FOXHOUND Name Plate، یک سر Metal Gear REX و یک Bandana خواهد بود. در حال حاضر مشخص نیست که این آیتم‌ها به جز این روش در بازی اصلی قابل آزاد‌سازی خواهند بود یا خیر چون این نسخه از بتا برای پلتفرم PC عرضه نخواهد شد. همچنین بر اساس اطلاعات عرضه شده به نظر می‌رسد که Metal Gear Survive علاوه بر اینکه یک بازی با قسمت تک‌نفره داستانی است، به اتصال دائمی به اینترنت نیاز دارند و همچنین این اثر شامل پرداخت درون برنامه‌ای است. باید دید که Meta Gear Survive چه عملکردی خواهد داشت.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 − سیزده =