اخبار بازی

تصاویری از بازی ایرانی بیداری

بازی ایرانی بیداری

تصاویری از بازی ایرانی بیداری را مشاهده می کنید. به نقل از سایت بازی “بیداری” می توانید توضیحاتی در مورد بازی را در ادامه مشاهده نمایید:

بازی رایانه ای “بیداری” یکی از اولین بازی های رایانه ای ساخته شده توسط موتور بازی سازی قدرتمند Unreal Engine 4 در سطح جهان می باشد. سبک این بازی رایانه ای Action Advanture است و برای اولین بار در ایران سه گیم پلی کامل شامل Shooter, Platformer و Fighting را در یک بازی قرار داده است. برای ساخت این بازی رایانه ای از موتور Unreal Engine 4 که یکی از جدیدترین موتورهای بازی سازی است استفاده شده است که علاوه بر PC امکان ارائه بازی برای جدیدترین کنسول های بازی های رایانه ای یعنی XBox One و Playstation 4 را نیز فراهم می کند. از مزایای این بازی می توان به پرداختن به المان های مختلف گیم پلی ها مانند کاورگیری و … در گیم پلی شوتر و ایجاد جدیدترین المان های موجود در بازی های جهان در آن اشاره کرد که آن را به یکی از پرجزئیات ترین بازی های رایانه ای ایرانی تبدیل کرده است. از دیگر گیم پلی هایی که در این بازی توجه بسیار زیادی به آن شده است پلتفرمر است که امکان ارائه یک بازی ماجراجویی در سطح جهانی را فراهم آورده است.

تصاویر بازی ایرانی بیداری

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

10 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − شانزده =

  • افرین به ایرانیها ما اگر کار وتلاش کنیم حتی موتور گرافیکی خوب هم راحت میتونیم بسازیم

  • شنیده بودم که شما تصاویر و تریلرهای بی کیفیت بازی های ایرانی رو توی سایت نمیزارید!

  • این تصاویر اصلا از کیفیت خوبی بخوردار نیست و همچنین بنظر میرسه که نور پردازی محیط خوب کار نشده، خیلی بهتر از اینها میشه تو نور پردازی داخلی و نور پردازی محیطی، توی انجین کار کرد و اینکه کاراکتر ها اصلا تو این تصاویر بخوبی و با جزیات دیده نمیشه، معمولا گیمرها دوست دارن که بدونن کارکتر بازی سوم شخصشون چه شکلیه.

  • تمام فضا و آبجکت ها رو از مارکت خود موتور بازی خریدن.
    تنها چیزی رو که خودشون ساختن کاراکتر بازی هستش.
    به نظرم باید بیشتر روی کاراکتر کار کنن. کیفیت تمام آبجکت ها روی 1080 هست ولی کاراکتر فاجعه است.

  • همین که جراتش رو دارند بازی میسازند خیلی خوبه ایشالله کارشون روز به روز بهتر میشه

  • آبروی Unreal Engine رو کلا بردن با این کاراکتر آماده و مسخرشون
    اصلا کاراکتر به محیط بازی نمی خوره مشخص کار خودشون نیست

  • زیاد نظرمو جلب نکرد،یه چیزی تو مایه های شبگرد هست.
    باید تریلرش بیاد تا بهتر نظر بدم