اخبار بازی

تصاویری جدید از God Eater 3

تصاویری جدید از God Eater 3

وی جی مگ: امروز شرکت Bandai Namco اطلاعات و تصاویری جدید از God Eater 3 عنوان JRPG در دست ساخت خود منتشر کرد.

به گزارش وی جی مگ، در داستان عناوین گذشته این سری، Fenrir توانست از نابودی بشریت توسط Aragami جلوگیری کند. حال با پیدایش پدیده ناشناخته‌ای به نام Kaiki، ساختار حکومت Fenrir فرو می‌ریزد و بیشتر از هر زمان دیگری، زندگی بشری را به انقراض خود نزدیک می‌کند. با گسترش مناطق تحت تاثیر قرار گرفته توسط این پدیده، مشکلات ارتباطی بسیاری ایجاد می‌شود. آن‌هایی که نجات یافته‌اند به سمت پناهگاه‌های زیرزمینی به نام Ports فرار می‌کنند و نژاد جدیدی از God Eaterها را تحت عنوان (Adaptive God Eaters (AGE به وجود می‌آورند که مقاومت بسیار زیادی دارد.

شخصیت اصلی گروه نیز جزیی از گروه AGE بوده که در جوانی به آن‌ها محلق شده به علاوه در کنار او شخصیت مو سیاه دیگری به نام Hugo Pennyworth حضور دارد. او همراه و به نوعی برادر بزرگ‌تر شخصیت اصلی و گروه به شمار می‌رود و علاوه بر داشتن قدرت رهبری گروه، از دوستان خود محافظت می‌کند.

از جمله سلاح‌هایی که شخصیت اصلی از آن استفاده می‌کند می‌توان از The Biting Edge نام برد که قابلیت تبدیل بین شمشیر دو لبه و Naginata را دارد. Ray Gun هم از دیگر سلاح‌های موجود در بازی به شمار می‌رود.

God Eater 3 در سال 2018 توسط Bandai Namco برای پلتفرم‌های PC و PS4 منتشر می‌شود. تصاویر جدید منتشر شده از آن را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: Dualshockers.com

برچسب‌هاBandai Namco god eater 3 pc PS4
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده + پنج =