اخبار بازی E3 2018

تصاویر بازی Assassin’s Creed Odyssey‌ لو رفت

تصاویر بازی Assassin's Creed Odyssey‌ لو رفت

وی جی مگ: بعد از لو رفتن اطلاعات اولیه نهایتا Ubisoft مجبور به معرفی کوتاهی از بازی Assassin’s Creed Odyssey شد اما اکثر گیمرها انتظار داشتند که نهایتا اولین ویدئو و تصاویر بازی را در جریان کنفرانس این شرکت در E3 2018 ببینند اما حالا شاهد این موضوع هستیم که تصاویر بازی Assassin’s Creed Odyssey نیز لو رفته.

به گزارش وی جی مگ، در شرایطی که زمان زیادی تا برگزاری کنفرانس مطبوعاتی Ubisoft در E3 2018 باقی مانده اما تصاویر بازی Assassin’s Creed Odyssey‌ با کیفیت بالا لو رفته و حالا می‌توانیم چهره شخصیت اصلی این عنوان را که هنوز نامش را نمی‌دانیم، ببینیم. از جمله دیگر نکاتی که طبق این تصاویر مشخص می‌شود، شباهت گیم‌پلی بازی به قسمت قبلی این مجموعه یعنی بازی Assassin’s Creed Origins است. جدای از قابلیت‌هایی که در قسمت‌های پیشین شاهدش بودیم اینبار به نظر می‌رسد که رویکرد سازندگان بازی گرایش بیشتری به ژانر نقش آفرینی پیدا کرده و حالا شخصیت اصلی در دیالوگ‌های خود گزینه‌های مختلفی را پیش روی گیمر برای انتخاب قرار می‌دهد.

از سوی دیگر به نظر می‌رسد که نبردهای دریایی نیز به این مجموعه بازی برگشته اما احتمالا از لحاظ ساختار طراحی با گذشته کمی متفاوت است و بیشتر باید در جریان آن نقش یک رهبر را ایفا کرد تا شخصیتی که تمامی کارها را به تنهایی انجام می‌دهد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 − 4 =

  • به به عقاب که داره
    کشتی هم داره
    کلا همرو هم زدن اینو دادن بیرون
    همین هفته پیش داشتین در مورد لو رفتن بازیا صحبت میکردین 😀 😀 😀

  • خب این الآن چه فرقی با Origins داره؟؟؟HUDکه همونه کپی پیست کردن…عقاب هم که هست…..فقط یه شخصیت اضافه کردن و یکم مپ رو تغییر دادن….

    کلاس های فشره چگونه شیره ی یکی از بهترین فرنچایز های خود را بدوشید…

    کی:یوبیسافت

    کجا:یوبیسافت

    چه وقت:یوبیسافت

    :quiet: :quiet: :quiet: :quiet: :shutmouth: :shutmouth: :shutmouth: :shutmouth: