اخبار بازی

تصاویر Left 4 Dead 3 لو رفت

تصاویر Left 4 Dead 3 لو رفت

وی جی مگ: براساس اطلاعات و تصاویر منتشر شده، کمپانی Valve پیش از این در حال کار روی پروژه Left 4 Dead 3 بوده که البته ساخت آن در سال 2017 کنسل شد. این اطلاعات جدید به واسطه فاش شدن تصاویر Left 4 Dead 3 که توسط یک یوتیوبر منتشر شده به اشتراک گذاشته شد.

به گزارش وی جی مگ، Tyler McViker که پیش از این سابقه انتشار اطلاعات صحبح را داشته مدعی شده که 29 اسکرین‌شات از بازی منتشر شده که یکی از مرحله اصلی بازی را به تصویر می‌کشد. این مرحله از طریق فایل‌های مربوط به نقشه Dust II بازی Counter-Strike: Global Offensive توسعه یافته است. تصاویر نسخه سوم Left 4 Dead مربوط به ورژنی از این پروژه در سال 2013 می‌شوند که البته سرانجام در سال 2017 به دلایل نامشخص کنسل شد.

در حال حاضر مخصوصا با توجه به رویکردی که Valve برای ساخت بازی در پیش گرفته بعید به نظر می‌رسد شاهد از سر گرفته شدن مراحل ساخت و تولید این بازی باشیم. به گفته Tyler McViker این پروژه قرار بود شامل هشت شخصیت قابل بازی باشد که هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را داشتند. پشتیبانی از واقعیت مجازی هم به آن اضافه می‌شد. تعدادی از تصاویر لو رفته از این بازی کسنل شده را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × سه =