اخبار بازی

تصویری از نمونه‌های اولیه Zelda Breath of the Wild

Zelda Breath of the Wild

دیگر انتظار‌ها برای کنسول نینتندو و بازی‌های آن به اتمام رسیده است. شاید هیچکس انتظار نداشته باشد که در زمان عرضه بازی جدیدی، صحبت از نمونه اولیه آن باشد اما امروز تصاویری جدید از نمونه‌های اولیه Zelda Breath of the Wild منتشر شده است.

کارگردان این بازی Hidemaro Fujibayashi در کنار کارگردان تکنیکی Takuhiro Dohta و کارگردان هنری Satoru Takizawa در مورد این بازی در نمایشگاه GDC صحبت کردند. در میان این صحبت‌ها چند تصویر جدید از مراحل ابتدایی طراحی بازی Zelda Breath of the Wild به نمایش در آمد. البته این نمونه‌های اولیه شباهت بسیار زیادی نسبت به بازی‌های زلدا در زمان NES در سال 1986 دارند!

طراحی نمونه‌های اولیه بدین صورت چه سودی به حال نینتندو داشته است؟ در حالی که این تصاویر به حالت دو بعدی دیده می‌شوند، نینتندو این پروژه را به صورت سه بعدی ساخته است تا بتوانند از آن برای تست فیزیک و گیم‌پلی استفاده کنند به عنوان مثال آتش چگونه با دیگر اشیا ارتباط برقرار می‌کند. در تصویر زیر می‌توانید لینک شخصیت اصلی بازی را تماشا کنید که می‌خواهد تکه‌ای از یک درخت را به مکانی جدید انتقال دهد. در دو تصویر زیر می‌توانید نسخه دوبعدی اولیه و طراحی نهایی بازی را مشاهده کنید.

تصویری از نمونه‌های اولیه Zelda Breath of the Wild 1

تصویری از نمونه‌های اولیه Zelda Breath of the Wild 2

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 4 =