اخبار بازی

تصویری جدید از گرافیک زیبای بازی Death Stranding

تصویری جدید از گرافیک زیبای بازی Death Stranding

وی جی مگ: مدت زیادی از انتشار اطلاعات و داده‌های رسمی ساخته کوجیما می‌گذرد و این بازیساز در همین راستا تصویری را از گرافیک زیبای بازی Death Stranding منتشر کرده که احتمالا مربوط به سنگی می‌شود که روی آن با یک لایه خزه پوشیده شده.

به گزارش وی جی مگ، هیدئو کوجیما کارگردان Death Stranding زیر همین تصویر نوشته که سه هفته باقی مانده تا نمایش اصلی در E3 2018 و در نهایت به این نکته اشاره داشته که Death Stranding نتیجه ترکیب او و موتور گرافیکی Decima است. به نظر می‌آید که بازیساز‌های مطرح سونی تصمیم گرفته‌اند در زمان باقی مانده تا نمایشگاه E3 2018 به همین شکل کوتاه بازی‌های خود را نمایش داده تا جو ایجاد شده فروکش نکند.

در نهایت باید به این مسئله اشاره کرد که بازی Death Stranding به صورت قطعی یک تریلر در E3 2018 دارد که کار آماده‌سازی آن چند روز پیش به اتمام رسید. بازی که هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد و به صورت انحصاری برای PS4 آماده می‌شود. هیدئو کوجیما در جریان توسعه بازی Death Stranding از موتور گرافیکی Decima استفاده کرده که در اصل مربوط به دیگر استودیو داخلی سونی یعنی Guerrilla Games می‌شود که بسیاری آنها را به واسطه مجموعه Killzone و Horizon Zero Dawn می‌شناسند.

تصویری جدید از گرافیک زیبای بازی Death Stranding 1

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × چهار =