اخبار بازی

تصویر لو رفته از بازی Superman روی جلد گیم‌اینفورمر واقعی نیست !

تصویر لو رفته از بازی Superman روی جلد گیم‌اینفورمر واقعی نیست !

وی جی مگ: امروز خبری منتشر شد با این موضوع بازی Superman روی جلد گیم‌اینفورمر می‌رود و در ادامه نیز طی کنفرانس E3 2018 مایکروسافت رونمایی می‌شود. خبری که با واکنش‌های مختلفی روبرو شد اما از همان ابتدا مشخص بود که منبع درستی ندارد.

به گزارش وی جی مگ، هرچند ممکن است شماره بعدی مجله گیم‌اینفورمر به معرفی بازی Superman اختصاص پیدا کند اما تصویر منتشر شده به عنوان جلد لو رفته شماره بعدی این مجله در اصل مرتبط به یکی از کتاب‌های مصور از مجموعه Action Comic است. در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده را در کنار کاور اصلی کتاب مصور مورد نظر مشاهده کنید.

تصویر لو رفته از بازی Superman روی جلد گیم‌اینفورمر واقعی نیست ! 1

با این حال هنوز هم بسیاری از منابع خبری اعتقاد دارند که استودیو Rocksteady مشغول ساخت بازی Superman است که در دنیای Arkhamverse دنبال می‌شود. هنوز مشخص نیست که این اثر در چه زمانی معرفی می‌شود اما شایعه اولیه به این نکته اشاره داشت که کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 میزبان آن خواهد بود. با این حال نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که کنفرانس سونی دقیقا در روزی برگزار می‌شود که به عنوان روز جهانی Superman شناخته می‌شود. در نتیجه اگر در کنفرانس سونی شاهد معرفی بازی جدید Superman بودید، تعجب نکنید.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده − سیزده =