اخبار بازی

تضمین ساخت No More Heroes 3 با موفقیت Travis Strikes Again

وی جی مگ: امسال Travis Strikes Again برای Nintendo Switch عرضه می‌شود و کارگردان این اثر یعنی سودا 51 که بسیاری از طرفداران نینتندو او را با مجموعه No More Heroes می‌شناسند در مصاحبه اخیر خود با گیم‌اسپات اطلاعات جالبی را از روند ساخت بازی جدید خود و البته آینده این مجموعه و البته ساخت No More Heroes 3 صحبت کرده. گفت و گویی که بخش‌هایی از آن را در ادامه مطالعه می‌کنید.

به گزارش وی جی مگ، سودا 51 در بخشی از صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرده که Travis Strikes Again با رویکردی متفاوت نسبت به مجموعه اصلی No More Heroes ساخته شده و تمرکز بیشتری روی جنبه‌های آرکید دارد. با این حال اگر این پروژه موفقیت‌آمیز باشد (احتمالا از دید تجاری) این بازیساز کهنه‌کار ژاپنی ساخت No More Heroes 3 را بلافاصله شروع می‌کند.

کارگردان Travis Strikes Again توضیح داده که در این بازی جدید شخصیت منفی داستان یعنی Badman وارد دنیای بازی‌های ویدئویی می‌رود و تراویس نیز به دنبال او رفته تا در دنیاهای مختلف شکستش دهد. مراحل ساخت این نسخه جانبی از No More Heroes چند سال پیش با تنها 4 یا 5 نفر شروع شد و در ادامه به 12 نفر رسید. بازی که از دید سودا 51 شبیه به آثار مستقل توسعه پیدا کرده و بازگشتی است برای این کارگردان ژاپنی به روزهای اول کارش که چنین شرایطی را تجربه کرده بود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده + بیست =