اخبار بازی

تعجب سازندگان Hellblade از استقبال گیمرها روی PC

تعجب سازندگان Hellblade از استقبال گیمرها روی PC

وی جی مگ: به نظر می‌رسد استقبال PC گیمرها تعجب سازندگان Hellblade را به دنبال داشته است. اعضای تیم سازنده Hellblade: Senua’s Sacrifice یعنی استودیو Ninja Theory پس از عرضه بازی در ماه در آگوست 2017، طی گزارشی در ماه اکتبر اعلام کردند فروش بازی بسیار بهتر از آنچه تصور می‌کردند بوده است. این عنوان اکشن ماجراجویی داستان‌محور توانست چند ماه بعد در مراسم بفتا در 5 دسته مختلف جوایز را به خود اختصاص دهد.

به گزارش وی جی مگ، Creative director ارشد بازی نام‌برده آقای Tameem Antoniades در گفتگو با برنامه Samuel at Rezzed توضیح داد تیم سازنده انتظار داشت فروش Hellblade روی کنسول PS4 بیشتر باشد اما فاصله موجود میان فروش دو نسخه بازی کمتر از چیزی بود که آن‌ها تصور می‌کردند. «ما PS4 را به عنوان پلتفرم اصلی Hellblade: Senua’s Sacrifice در نظر گرفته بودیم و فکر می‌کردیم نسخه PS4 بازی بخش عمده‌‌ای از فروش را به خود اختصاص دهد. اما حقیقت بدین شرح بود که فروش دو نسخه بازی تقریبا برابر یکدیگر بود. بنابراین ما اطمینان حاصل کردیم که رابط کاربری و تنظمیات مربوط به نسخه PC بازی نیز کاملا صحیح و بدون ایراد باشد تا مخاطبین این پلتفرم با مشکلی مواجه نشوند.»

Antoniades در ادامه اضافه کرد «ما از استقبال صورت گرفته توسط گیمرهای PC بسیار متعجب شدیم که بسیاری از افراد Hellblade را با موس و کیبرد تجربه کرده‌اند. اگرچه در ابتدای عرضه، این نسخه دارای مشکلاتی بود اما ما آن‌ها را برطرف نموده و پشتیبانی کامل از موس و کیبرد را روی PC مهیا کردیم.»

منبع: PCGamer.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار + 20 =