اخبار بازی

تعدادی از سازندگان Orcs Must Die اخراج شدند

تعدادی از سازندگان Orcs Must Die اخراج شدند

وی جی مگ: استودیو Robot Entertainment بیش از 30 نفر از تیم کارمندان و سازندگان Orcs Must Die را اخراج کرده و حال تعداد پروژ‌ه‌هایی که این استودیو مشغول کار روی آن بوده از دو پروژه به یک پروژه کاهش یافته است.

به گزارش وی جی مگ، این شرکت در پستی در بلاگ خود گفت در زمان توسعه عنوان Orcs Must Die! Unchained که در سال 2015 عرضه شد اعضای این استودیو به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش یافت و از آن زمان تیم این استودیو همزمان مشغول کار روی دو بازی بوده است. البته اکنون این استودیو تنها در حال کار روی یک پروژه که عنوانی در سبک استراتژی نوبتی است بوده و این نکته بدین معنی است که این شرکت باید تعدادی از اعضای خود را اخراج نماید.

«متاسفانه این نکته بدین معنی است که ما باید اندازه تیم خود را تغییر دهیم تا مناسب پروژه‌ای باشد که مشغول ساخت آن هستیم. ما تصمیم بسیاری دشواری گرفتیم مبنی بر این که باید بیش از 30 نفر از افراد با استعداد و اختصاصی خود را اخراج نماییم. از اینکه فرصت همکاری در کنار این افراد را داشتیم بسیار سپاس‌گذار هستیم.»

Robot Entertainment هم‌چنین اعلام کرد بازی جدید آنان به زودی معرفی خواهد شد.

Orcs Must Die! Unchained اولین بازی از این سری بود که به صورت free to play انتشار یافت. اما نتوانست به نسبت عناوین قبلی این سری چون Orcs Must Die! 2 پلیرهای زیادی را جذب نماید. Orcs Must Die! 2 موفق به جذب 1.8 میلیون پلیر شده بود در حالی که Unchained تنها به میزان 1.1 میلیون رسید.

منبع: PCGamer.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 − چهار =