اخبار بازی

تعداد اعضای استودیو Bethesda به 400 نفر رسید

تعداد اعضای استودیو Bethesda به 400 نفر رسید

وی جی مگ: استودیو Bethesda Game Studios همواره بهترین و محبوب‌ترین عناوین صنعت ویدئوگیم را تولید کرده است. اما برای مدت‌ها تعداد اعضای استودیو Bethesda محدود بوده و این سازنده استودیو کوچکی محسوب می‌شد که تنها یک تیم به صورت کامل روی توسعه یک بازی متمرکز می‌شد. اگرچه این ساختار مدت‌ها برای شرکت جواب داده اما صنعت ویدیو گیم و پروسه تولید بازی روز به روز پیچیده‌تر شده و به همان میزان جاه‌طلبی Bethesda نیز افزایش یافته است.

به گزارش وی جی مگ، بنابراین آن‌ها می‌توانند در عین حفظ هدف و دیدگاه خود برای ساخت بازی‌، سرعت تولید محصولات خود را با اضافه کردن اعضای جدید حفظ نمایند. شرکت Bethesda در چند سال اخیر گسترش یافته و اکنون آن‌ها در مجموع سه استودیو دارند. علاوه‌بر شعبه اصلی مریلند آمریکا، یکی استودیو در آستین واقع در تگزاس و یک استودیو در مونترال واقع در کانادا. حال طی صحبت‌های تاد هاوارد با GamesBeat مشخص شد تعداد اعضای استودیو Bethesda به 400 نفر رسیده است.

«ما به پروژه‌های Starfield و Elder Scrolls 6 و مواردی که برای آن‌ها در نظر داریم نگاهی انداختیم و متوجه شدیم که برای ساخت و توسعه این عناوین، ما به افراد بیشتری نسبت به تعداد 100 نفر کارمند معمول خود نیاز داریم. ما این کار را به صورت داخلی آغاز کردیم. ما اکنون با تمامی افراد حاضر در Bethesda Game Studios جلسات بزرگ ماهانه داریم و این ارتباط بین دفاتر استودیوهای مختلف از طریق استریم برقرار می‌شود. تعداد 400 نفر اعضا در این جلسات حضور دارند و هر تیم گزارش کار صورت گرفته در ماه اخیر خود را ارائه می‌دهد. ما تلاش می‌کنیم تا همگی تمرکز خود را حفظ نمایند.»

البته باید توجه کرد بیشتر شدن اعضای استودیو ممکن است چالش‌هایی را برای مدیران پروژه و استودیو به وجود بیاورد. وقتی شما با چنین ساختار بزرگی مواجه هستید ممکن است صمیمیت بین اعضای تیم به نسبت قبل کمتر شده و یا هدف و دیدگاه اصلی موجود پشت پروژه از راه اصلی خود خارج شود. البته با توجه به حضور شخصی چون تاد هاوارد چنین نگرانی‌هایی برای پروژه‌های Bethesda وجود نخواهد داشت.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 + دو =