اخبار بازی

تعداد بن شدگان Player Unknown’s Battleground به بیست و پنج هزار نفر رسید

تعداد بن شدگان Player Unknown's Battleground به بیست و پنج هزار نفر رسید 1

در بروزرسانی جدید عرضه شده برای بازی Player Unknown’s Battleground پیشرفت تیم ضد تقلب این بازی نیز منتشر شده است. به نظر می‌رسد که این تیم برای سالم ماندن محیط بازی تلاش زیادی کردند.

سازندگان بازی اشاره کردند:«ما تلاش زیادی برای قطع دسترسی متقلبان به بازی انجام دادیم. این نبرد به صورت مداوم در حال انجام است و ما اصرار زیادی به اینکار داریم. ما تا به امروز بیش از 25 هزار متقلب را در سه ماه گذشته شناسایی و دسترسی آنها را به بازی قطع کردیم. ما همکاری روزانه و نزدیکی با BattleEye داریم تا امنیت را فراهم کرده و برنامه‌های موجود برای تقلب را به سرعت شناسایی می‌کنیم.»

تعداد اشاره شده تقریبا جمعیتی 0.6 درصدی از کل جمعیت چهار میلیونی است که این بازی را خریداری کردند. البته Steamspy نشان می‌دهد که این بازی 2.8 میلیون گیمر فعال دارد. تعداد متقلبان در بازی زیاد نیست اما به توجه به حجم گیمر‌های موجود در هر مسابقه حتی یک متقلب نیز می‌تواند تاثیر منفی روی بازی داشته باشد. در مقام مقایسه با بازی‌های دیگر باید گفت که بلیزارد در بازی Overwatch در ماه فوریه و فقط در کشور کره جنوبی، دسترسی 23هزار نفر را به این بازی قطع کرد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده − پانزده =