اخبار بازی

تعداد سازندگان Star Citizen به بیش از 470 نفر رسید

تعداد سازندگان Star Citizen به بیش از 470 نفر رسید

وی جی مگ: Erin Roberts کارگردان استودیو Foundry 42 که به همراه برادر خود Chris Roberts، موسس استودیو Cloud Imperium Games، وظیفه ساخت بازی Star Citizen را برعهده دارند، در مصاحبه با DualShockers اعلام کرده است تعداد سازندگان Star Citizen به بیش از 470 نفر رسیده است. شکی نیست عنوان مورد انتظار Star Citizen و بخش کمپین تک‌نفره آن که با نام Squadron 42 شناخته می‌شود زمان بسیاری نیازمند است تا فرآیند ساخت و توسعه آن تکمیل شود. آن هم با توجه به مقیاس بزرگی که هر دو بخش دارند.

به گزارش وی جی مگ، هر دو استدیو Foundry 42 و Cloud Imperium Games دفترهای مختلفی در شهرهای مختلف دنیا دارند. براین اساس، دفتر جدید Foundry 42 در شهر داربی انگلیستان، در حال حاضر 15 کارمند دارد در حالی که دفتر اصلی آن در شهر منچستر، 234 کارمند دارد. در دفتر شهر فرانکفورت آلمان این استودیو نیز در حال حاضر 80 نفر مشغول کار هستند. Cloud Imperium Games نیز دو دفتر در شهر لس‌آنجلس ایالت کالیفرنیا و شهر آستین ایالت تگزاس دارد که در اولین دفتر 75 نفر و در دومین مورد 71 نفر مشغول کار هستند.

با توجه به اینکه Squadron 42 در مقیاس یک بازی AAA ساخته می‌شود و Star Citizen جهان بسیاری بزرگی دارد.، این تعداد کارمند برای آن منطقی به نظر می‌رسد. ساخت تکنولوژی جدید برای بازی، نگهداری آن و تولید محتویات جدید برای بازی مسلما نیازمند نیروی انسانی زیادی است. امیدواریم با توجه به این تعداد سازنده که بر روزی بازی مشغول کار هستند، در طول سال جاری شاهد نمایش‌های بیشتری از گیم‌پلی عنوان نام‌برده باشیم.

تعداد سازندگان Star Citizen به بیش از 470 نفر رسید

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 2 =