اخبار بازی

تعداد مخاطب‌های بازی Detroit Become Human به 1.5 میلیون نفر رسید

تعداد مخاطب‌های بازی Detroit Become Human به 1.5 میلیون نفر رسید

وی جی مگ: تعداد مخاطب‌های بازی Detroit Become Human به 1.5 میلیون نفر رسید. جدیدترین ساخته استودیو Quantic Dream و شخص دیوید کیج که همواره داستان‌های سینمایی را در آثار خود در ویدئوگیم پیاده‌سازی می‌کند، در ماه می گذشته عرضه شد و با دریافت نقد‌های نسبتا مثبت عملکرد تجاری خوبی را نیز از خود برجای گذاشت.

به گزارش وی جی مگ، به گفته کیج Detroit Become Human موفق‌ترین بازی Quantic Dream تاکنون بوده است. حال صفحه توییتر رسمی بازی آمار جدیدی را در خصوص گیمرهایی که بازی را تجربه کرده‌اند به اشتراک گذاشته. بر این اساس اعلام شد تعداد مخاطب‌های بازی Detroit Become Human به 1.5 میلیون نفر رسیده و این اثر تاکنون 20 میلیون ساعت تجربه شده است. اگرچه این آمار لزوما تعداد نسخه‌های به فروش رفته از Detroit را مشخص نمی‌کند اما مدت زمانی که این بازی مخاطبین را درگیر و مشغول خود کرده ارائه می‌کند. آماری که نشان می‌دهد هر مخاطب به طور متوسط چیزی حدود 13 ساعت بازی را تجربه کرده است.

دیوید کیج هم‌چنین اظهار کرده بود در حال حاضر استودیو Quantic Dream به صورت همزمان روی چندین پروژه مشغول به کار بوده و باید دید چه زمانی آن‌ها پروژه بعدی خود را معرفی می‌کنند. عنوان Detroit: Become Human محصول دمو تکنیکی تحت عنوان KARA است که برای اولین بار در سال 2012 به نمایش در آمد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 + 7 =