اخبار بازی

تعداد مخاطب‌های بازی H1Z1 به 10 میلیون گیمر رسید

تعداد مخاطب‌های بازی H1Z1 به 10 میلیون گیمر رسید

وی جی مگ: در ماه می گذشته بوده که بازی H1Z1 به صورت بتا عمومی برای کنسول PS4 عرضه شد و توانست تا آخر همان ماه 4.5 میلیون گیمر را جذب کند. اکنون تعداد مخاطبین بازی H1Z1 به 10 میلیون گیمر رسیده است.

به گزارش وی جی مگ، در همین راستا تصویر اینفوگرافیکی منتشر شده که آمار و جزئیات مربوط به عملکرد بازی را به اشتراک می‌گذارد. تاکنون میزان 11,676 سال زمان در بازی صرف شده. 167 میلیون بار پلیرها توسط یکدیگر کشته شده و 16 میلیون هدشات صورت گرفته است. بیشتر قتل‌های صورت گرفته توسط دو اسلحه Riot Shotgun و Hellfire بوده که هر کدام 25 درصد Kill ها را به خود اختصاص داده‌اند. در بخش سلاح‌های انفجاری نیز نارنجک Frag Grenade میزان 48 درصد Kill ها در بر می‌گیرد. پلیرهایی که بازی را تا قبل از 27 ژوئن دانلود نموده‌اند یک پوسته Sunrise Parachute و یک Darkfire Pickup Truck به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

هم‌چنین امروز به‌روزرسانی جدیدی عرضه شده که تغییراتی را در ساختار بازی اعمال می‌کند. این به‌روزرسانی جدید مکانیک Revive را به این اثر اضافه می‌کند. بدین شرح که پلیر می‌تواند هم‌تیمی‌های خود احیا کند. سایر تغییرات نیز به اضافه شدن چند سلاح جدید محدود می‌شود. بازی H1Z1 هم‌اکنون برای PC و PS4 در دسترس است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 − 2 =