اخبار بازی

تعداد مخاطب‌های مجموعه بازی Call of Duty Black Ops به 200 میلیون نفر رسید

تعداد مخاطب‌های مجموعه بازی Call of Duty Black Ops به 200 میلیون نفر رسید

وی جی مگ: از آن جایی که Black Ops یکی از بهترین و محبوب‌ترین زیرمجموعه‌های سری بازی Call of Duty به شمار می‌رود نباید برای کسی تعجب‌برانگیز باشد که تعداد مخاطب‌های مجموعه بازی Call of Duty Black Ops به 200 میلیون نفر رسیده است.

به گزارش وی جی مگ، معمولا اگر عنوانی با تعداد مخاطب‌های 200 میلیونی همراه شده باشد این مورد باعث سوت کشیدن مغز بسیاری خواهد شد اما در زمینه Call of Duty کمی اوضاع متفاوت است و چنین موردی از آن انتظار می‌رود. در هر صورت رسیدن تعداد مخاطب‌های مجموعه بازی Call of Duty Black Ops به 200 میلیون نفر بسیار آمار چشم‌گیر و عالی محسوب می‌شود. این آمار در جریان ارائه گزارش مالی شرکت اکتیویژن به دست آمد جایی که این شرکت اعلام کرد گیمرها در مجموع بیش از 15 میلیارد ساعت این سه‌گانه را بازی کرده‌اند که معادل 650 میلیون روز بازی می‌شود.

در انتها باید باید اشاره کرد 200 میلیون مخاطب به ثبت رسیده برابر با فروش 200 میلیون واحدی سری بازی Call of Duty Black Ops نبوده و برخی پلیرها ممکن است چندین بار در بازی ثبت‌نام کرده باشند. علیرغم که این آمار بیان‌گر تعداد مخاطب‌های منحصر به فرد بازی نیز نیست اما باز هم بسیار رقم عظیم و قابل توجهی به حساب می‌آید.

لازم به ذکر است چهارمین نسخه از این سری یعنی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ 12 اکتبر 2018 (20 مهر 97) برای پلتفرم‌های PS4، PC و XBOX ONE عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 + 12 =