اخبار بازی

تعداد مخاطب‌های Dauntless به 2 میلیون نفر رسید

مخاطب‌های Dauntless

وی جی مگ: Dauntless یک بازی free-to-play در سبک RPG است که توسط شرکت Phoenix Labs ساخته شده است. گیم‌پلی این بازی شباهت زیادی به بازی شرکت Capcom یعنی Monster Hunter دارد. Dauntless قبل از عرضه نسخه‌های Closed Alpha و beta داشت. این بازی توانسته خوب عمل کند چرا که ناشر این بازی اعلام کرده که این بازی دو میلیون پلیر دارد.

به گزارش وی جی مگ، در صحبتی که Jesse Houston مدیرعامل شرکت Phoenix Labs با VenturBeat داشت گفت که ما این بازی را در ماه می عرضه کردیم و با بازخورد خیلی خوبی رو به رو شدیم. ما مشکلاتی با درخواست‌ها از سوی پلیرها داشتیم ولی حالا روی یک محتوای اضافی کار می‌کنیم که یک داستان جدید دارد.

بسته The Coming Storm در 9 آگوست منتشر می‌شود که شامل سلاح‌ها و ویژگی‌های جدیدی است. یک کشتی در این محتوا از Ostia به Ramsgate بر خورد می‌کند و NPCها و questهای جدید وارد بازی می‌شد و همچنین محیط بازی تغییر می‌کند. علاوه بر ابزار جدید  در این محتوای جدید، نارنجک و Ostian Repeater وجود خواهد داشت که اولین سلاح‌ها با برد زیاد هستند. در این محتوا، چالش‌های جدیدی اضافه می‌شود و باعث می‌شود رفتار بعضی از شخصیت‌ها تغییر کند.

تمرکز Phoenix Labs روی این بود که این بازی، یک بازی اجتماعی باشد. « این واقعا خوب است این بازی کوچک توانسته بسیار بزرگتر شود و به حد Monster Hunter برسد. حالا ما یک بازی بزرگ داریم نه یک بازی کوچک. آن‌ها روی یک بازی تک‌نفره تمرکز کرده‌اند. ما به بخش Multiplayer اهمیت می‌دهیم».

تیم سازنده این بازی شامل 72 نفر است. می‌توان گفت این تیم واقعا عالی عمل کرده که توانسته‌اند با تعداد کم، یک بازی خوب بسازند. این بازی برای پلتفرم PC به صورت رایگان در دسترس است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده − 2 =