اخبار بازی

تعداد مخاطب‌های PUBG در حال کاهش است

تعداد مخاطب‌های PUBG در حال کاهش است

وی جی مگ: در حالی که PUBG یکی از بزرگترین بازی‌های سال گذشته میلادی بود که توانست به رکورد‌های بسیار زیادی دست پیدا کند، به نظر تعداد مخاطب‌های PUBG در حال کاهش است!

به گزارش وی جی مگ، خبر کاهش مخاطب‌های PUBG می‌تواند بسیار گیج کننده باشد چون این اثر تنها چند روز پیش از مرز فروش 30 میلیون نسخه نیز گذر کرد. بر اساس آمار Steam Charts تعداد مخاطب‌های این بازی در طی 30 روز گذشته 2 درصد کاهش داشته است. حالا به نظر می‌رسد که این آمار حتی افزایش پیدا کرده و ریزش مخاطب حتی به 5 درصد نیز رسیده است.

برای درک بهتر این افت باید به بالاترین رکورد تعداد مخاطب‌های همزمان این بازی در ماه قبل میلادی اشاره کنیم. تعداد مخاطب‌های PUBG به صورت همزمان در اواسط ماه ژانویه 3.257 میلیون نفر اعلام شده است. تقریبا بعد از ثبت رکورد، ریزش مخاطب‌ها آغاز شده است. اولین بار خبرنگار Bloomberg در توئیتر خود به کاهش کاربران PUBG اشاره کرد و گفت که Bluehole اهمیتی به حضور متقلب‌ها در بازی نمی‌دهد.

بعد از آن Bluehole سیستم ضد تقلب جدیدی را به PUBG اضافه کرد. همچنین در Bluehole تیمی جدید به صورت اختصاصی کار خود برای مبارزه با متقلب‌ها را آغاز کرد. کاهش مخاطب‌های PUBG امری حقیقی است اما باید گفت که این بازی هنوز هم با کاهش مشاهده شده، برترین بازی Steam از لحاظ تعداد مخاطب است.

تعداد مخاطب‌های PUBG در حال کاهش است

منبع

برچسب‌هاbluehole pc PUBG PUBG Corp steam xbox one
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده + 12 =