اخبار بازی

تعداد کاربرهای بازی Overwatch از مرز 40 میلیون نفر گذشت

تعداد کاربرهای بازی Overwatch از مرز 40 میلیون نفر گذشت

وی جی مگ: کمپانی Blizzard اطلاعات جدیدی را از تعداد کاربرهای بازی Overwatch اعلام کرده و توضیح داده که این اثر توانسته از مرز 40 میلیون مخاطب بگذرد. دستاوردی که البته همراه شده با انتشار جزئیات نقشه جدید این بازی که به زودی دسترس گیمرها قرار می‌گیرد.

به گزارش وی جی مگ، جف کاپلان کارگردان Overwatch همزمان با سالگرد دو سالگی Overwatch اعلام کرده که در جریان فصل جدید مسابقات این اثر شاهد  اضافه شدن لباس، نقشه و موارد جدیدی خواهیم بود. کاپلان در کنار این مسئله طی ویدئو منتشر شده‌ای به گذشتن تعداد کاربرهای Overwatch از مرز 40 میلیون نفر نیز اشاره کرده. کاپلان اعلام کرده که در همین راستا برنامه عرضه محتواهای جدیدی را دارند. یکی از همین محتواها نقشه جدیدی برای بخش Free for All با نام Petra است.

تاکنون اطلاعات چندانی از نقشه Perta در اختیار کاربرها قرار نگرفته بود اما کاپلان توضیح داده که این محیط جدید که برای مسابقات Deathmatch آماده می‌شود دارای قابلیت‌های جالبی است که از جمله آنها می‌توان به یک بسته سلامتی بزرگ اشاره کرد که دقیقا در مرکز نقشه قرار گرفته. نقطه‌ای که معمولا اکثر درگیری‌ها در آن پیگیری می‌شود. در نهایت باید به این مسئله اشاره کرد که رویداد دو سالگی Overwatch از تاریخ 22 مه (1 خرداد) شروع شده و تا 12 ژوئن (22 خرداد) ادامه دارد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 − 1 =