اخبار بازی

تعداد گیمرهای سری Titanfall از بیست میلیون گذر کرد

تعداد گیمرهای سری Titanfall از بیست میلیون گذر کرد

توسعه‌دهنده بازی Titanfall 2 یعنی Respawn Entertainment و ناشر آن شرکت EA  ششمین DLC رایگان بازی با نام War Games را معرفی کردند. در ادامه Respawn هم‌چنین اعلام کرد که تا‌کنون سری Titanfall(شامل نسخه‌ی اول در سال 2014 و نسخه‌ی دوم در سال 2016) حدود 20 میلیون گیمر را به خود جذب کرده است. البته این به معنی 20 میلیون کپی فروخته شده از بازی نیست، بلکه 20 میلیون فرد مختلف در این بازی ثبت نام کرده اند.

Titanfall 2 که حدود 10 ماه از عرضه‌اش می گذرد، به صورت میانگین ماهانه حدود 1 میلیون گیمر فعال داشته است.

DLC جدید این بازی با نام War Games که در تاریخ 27 ژوئن عرضه خواهد شد 2 نقشه‌ جدید را به بازی اضافه می‌کند که یکی از آنها از نوع  Livefire است. این نقشه‌ Livefire که با نام Traffic شناخته می‌شود این گونه توصیف شده است: « یک سایت آزمایشگاه آب‌و‌هوا که در آن جای‌گیری نیرو‌ها بسیار مهم‌تر از سرعت آنهاست». این نقشه مکان‌های خاصی برای کسانی که به Snipe کردن علاقه دارند دارد.

Titanfall 2 هم‌اکنون روی PC , Xbox One و PS4 در دسترس است. DLC بعدی این بازی احتمالا در ماه ژولای عرضه می‌شود و محتوای زیادی خواهد داشت از جمله یکی از شخصیت‌های محبوب نسخه اول بازی. در آینده‌ای نزدیک این بازی از کنسول Xbox One X و رزولوشن 4K آن نیز پشتیبانی خواهد کرد.

 

منبع

امید بصیری

امید بصیری

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 + 5 =