اخبار بازی

تعدیل نیروی Blizzard شامل بازیسازها نمی‌شود

تعدیل نیروی Blizzard شامل بازیسازها نمی‌شود

وی جی مگ: در ماه فوریه کمپانی Activision Blizzard از اقدام خود برای اخراج بیش از 800 نفر از کارمندانش خبر داده بود. در حالی که در آن زمان جزئیات این مسئله چندان مشخص نبود اما گزارش جدید بیان می‌دارد دفاتر واقع در آمریکا این استودیو تحت بیشترین تاثیر تعدیل نیروی Blizzard قرار گرفتند.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از وبسایت PC Games Insider بیش از 209 کارمند شاغل در دفاتر و استودیوهای آمریکای کمپانی مورد بحث شغل خود را از دست دادند. این بیشترین تعداد کارمندانی است که Blizzard تاکنون اخراج می‌کند و به طور عمده نیز به بخش بازاریابی و IT های این کمپانی مربوط می‌شود و چندان شامل بازیساز نمی‌شود. این کمپانی در این رابطه توضیح داد «اگرچه انجام این تغییرات سخت بود، اما تصمیم اتخاذ شده برای پشتیبانی از اولویت‌هایمان که تولید بازی‌های فعلی است بسیار مهم بود. این موارد اساس آینده Blizzard را تشکیل می‌دهند. این تصمیم ما را در موقعیتی قرار می‌دهد تا بتوانیم برای مخاطبین خود در سرتاسر دنیا محتویات بزرگ و باکیفیت و تجربیات سرگرم‌کننده تولید کنیم.»

بیشترین تیم‌هایی که تحت تاثیر تعدیل نیروی Blizzard قرار گرفتند شامل Overwatch و World of Warcraft می‌شوند. در این میان 41 شاغل در بخش IT و 29 کارمند بخش بازاریابی در دفاتر کالیفرنیا و تگزاس از کار بیکار شدند و 29 فرد دیگر در بخش تجربیات آنلاین نیز شغل خود را از دست دادند. به نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان و بازیسازان به نسبت سایر بخش‌ها چندان شامل اخراج شدگان نبوده‌اند. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد گزارشات منتشر شده تنها جزئیاتی از دفاتر واقع در آمریکای Blizzard را به تصویر می‌کشد در حالی که استودیوها و بخش‌های دیگر کمپانی Activision هم‌چون کمپانی King نیز با اخراج کارمندان خود مواجه شدند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 4 =